Головна » Статті » Методичні матеріали » Методичні матеріали для школи | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 29 Показано матеріалів: 7-12 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Топографічний профіль (від латинського profilo - обрис) - це вертикальний перетин ділянки земної поверхні по заданій лінії. Лінія профілю зазвичай задається так, щоб вона перетинала найбільш цікаві географічні об'єкти. За горизонтальної осі профілю відкладаються відстані, по вертикальній - висоти або глибини. Зазвичай вертикальний масштаб більше горизонтального, тобто висота перебільшена в порівнянні з довжиною. Топографічний профіль будується за горизонталях та висотних відміток топографічної або гіпсометричні карти. Лінія топографічного профілю дає досить цікаві відомості, наприклад, дозволяє побачити, що рельєф має трьохярусне будову, що в межах однієї області переважають одні висоти, а в межах іншого - інші. |
У формуванні позитивного досвіду поведінки особистості, її переконань, ставлень до навколишньої дійсності вирішальну роль відіграє діяльність. У зв'язку з цим організація діяльності школярів розглядається у педагогіці як серцевина виховного процесу. До групи методів організації діяльності належать методи тренування, привчання, педагогічної вимоги, громадської думки, доручення, виховуючих ситуацій. Усі вони базуються на практичній діяльності вихованців. Управляти цією діяльністю педагоги можуть завдяки поділу її на складові частини — конкретні дії і вчинки, а інколи на ще менші частини — операції. Виховний процес полягає в тому, що педагог здійснює перехід від управління операціями до управління діями, а потім — до управління діяльністю вихованців (В.О. Сластьонін).
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:5313 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (1)
|
Формула ефективності уроку включає дві складові частини: ретельність підготовки і творчість ведення. В основі творчої праці учителя лежить передусім уміння аналізувати власну педагогічну діяльність на уроці: встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між умовами своєї педагогічної діяльності і засобами досягнення освітніх цілей, між педагогічними впливами на учня і їх наслідками, між способом своїх дій і кінцевим результатом уроку. Це дозволяє учителеві правильно сформулювати цілі і завдання власної діяльності та діяльності учнів, чітко спланувати і передбачити результати педагогічного процесу.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:15714 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|
Загальноосвітня цінність шкільного курсу географії полягає в тому, що у процесі його вивчення учні знайомляться з реальним життям у навколишньому середовищі, з життям суспільства в усіх його проявах і зв’язках.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:13041 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|
Значення гри неможливо вичерпати й оцінити розважально-реактивними можливостями. У тому і є її феномен, що, будучи розвагою, відпочинком, вона здатна перерости в навчання, у творчість, у терапію, у модель типу людських відносин і проявів у праці.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:30081 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|
Засвоєння географічних знань пов’язано з оволодінням прийомами навчальної роботи, вміннями та навичками. Першим кроком формування вмінь, на наш погляд, є формування прийомів навчальної роботи.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:6580 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|