Реклама

Головна » Статті » Методичні матеріали » МАН [ Додати статтю ]

У категорії матеріалів: 11
Показано матеріалів: 1-6
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

1. Конкурс проводиться у три етапи:

  • І етап - районний (міський);
  • II етап - республіканський (в Автономній Республіці Крим), обласний, міський (у містах Києві та Севастополі);
  • III етап - Всеукраїнський (фінальний).

2. У загальноосвітніх, позашкільних і професійно-технічних навчальних закладах може проводитися відбірковий тур І етапу Конкурсу у формі конференцій наукових товариств учнів, якщо такі товариства у цих закладах діють.

Категорія:МАН | Переглядів:1109 | Додав: wiktor | Дата: 31.03.2015 | Коментарі (0)

ВИМОГИ
щодо написання, оформлення та представлення учнівських науково-дослідницьких робіт

І. Загальні положення

1. На Конкурс подаються науково-дослідницькі роботи (далі - роботи) проблемно-пошукового характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учасників Конкурсу, свідчать про їх обізнаність із сучасним станом галузі дослідження, опанування ними методики проведення експерименту.

Тематика має відповідати напрямам наукових секцій наукових відділень Малої академії наук України.

Категорія:МАН | Переглядів:3445 | Додав: wiktor | Дата: 31.03.2015 | Коментарі (0)

     Пропонуємо Вам ознайомитися зі методичними матеріалами підготовки до Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, які пропонують на сайті колективу Рівненської Малої академії наук.

Категорія:МАН | Переглядів:2003 | Додав: wiktor | Дата: 31.03.2015 | Коментарі (0)
Зміни до вимог 
написання, оформлення та представлення 
учнівських науково-дослідницьких робіт (2013р.)

1. Загальні положення

   1.1. На конкурс подаються роботи проблемного (пошукового) характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учнів, свідчать про обізнаність учасника конкурсу щодо сучасного стану галузі дослідження, опанування ним методики експерименту.
    Тематика науково-дослідницьких робіт має відповідати напрямам секцій наукових відділень МАН.
   1.2. Кожна робота має ґрунтуватись на певній науковій та експериментальній базі, містити власні дані дослідів, спостережень, пошукової роботи; їх обробки, аналізу та узагальнення; посилання на відповідні наукові джерела та відображати власну позицію дослідника.
Категорія:МАН | Переглядів:10098 | Додав: wiktor | Дата: 24.01.2013 | Коментарі (0)
Мета контрольної роботи, а де-факто – олімпіади рівня району-області – виявити несумлінних учнів, які, свідомо чи несвідомо скориставшись плодами праці вчителів або списавши роботу, в предметі ніц не тямлять. Відповідно, застереження до вчителів: ой як образливо буде, якщо Ваш підопічний «завалиться» саме на контрольній. Певна річ, самому написати роботу набагато простіше, аніж зробити це з учнем, що не має досвіду наукової роботи. Але «немає нічого таємного, що не стало б явним», особливо на таких от контрольних. Пам’ятайте: ви відповідаєте за тих, кого приручили.
Категорія:МАН | Переглядів:6631 | Додав: wiktor | Дата: 25.03.2010 | Коментарі (0)
Учбова науково-дослідна робота учнів старших класів, передбачена діючими учбовими програмами. До таких дослідницьких робіт можна віднести навчальні дослідницькі проекти та реферати з добре висвітленими практичними частинами. Під час написання рефератів учні роблять перші кроки до самостійної наукової творчості. Вони вчиться працювати з науковою літературою (якщо це необхідне, то і з іноземною), набувають навичок критичного відбору і аналізу необхідної інформації. Якщо у 9 класі вимоги до курсової роботи мінімальні, і написання її не представляє великої праці для учнів, то вже наступного року вимоги помітно підвищуються, і написання роботи перетворюється на дійсно творчий процес. Так, підвищуючи з кожним роком вимоги до рефератів можна сприяти розвитку учня, як дослідника, роблячи це практично непомітно і ненав'язливо для нього самого.
Категорія:МАН | Переглядів:10269 | Додав: wiktor | Дата: 24.03.2010 | Коментарі (0)
1-6 7-11