Головна » Статті » Теорія географії » Краєзнавство і туризм [ Додати статтю ]

У категорії матеріалів: 21
Показано матеріалів: 19-21
Сторінки: « 1 2 3 4

Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
шкільне краєзнавство, Система географічного краєзнавства, краєзнавчий принцип      Географічне краєзнавство на сучасному етапі  є важливим засобом зростання національної самосвідомості на основі конкретних матеріалах своєї місцевості через науково природо корисну діяльність учнів. Отже воно виступає адекватним інструментом навчання й виховання, і є тенденцією сучасної методики географії.
     Шкільне краєзнавство передбачає всебічне, поглиблене вивчення свого краю учнями під керівництвом учителя, яке здійснюється з навчально-виховною метою. Поняття  "Свій край” має досить широкий територіальний діапазон і випливає із поняття об’єкта географічного краєзнавства – своє село, містечко, адміністративний район (різного рівня), історико-географічний край, етнічний край.
Категорія:Краєзнавство і туризм | Переглядів:18607 | Додав: wiktor | Дата: 02.08.2010 | Коментарі (0)
географічне краєзнавство, наука, об’єкт, предмет, функції, завдання, джерела   Українське краєзнавство пройшло нелегкий шлях, тому на сьогоднішньому етапі воно не інтегроване, а дані про невеликі території розкидані в різних джерелах. Що може бути тим об’єднуючим началом, яке може звести до спільного знаменника різнопланові, різнопроблемні напрями краєзнавства?  Очевидно, головним є те, щоб сучасне краєзнавство яке ще не має власного обличчя набуло рис національного краєзнавства. Така постановка питання, на наш погляд, випливає із загальної концепції національної школи, яка покликана виховувати свідомих громадян держави.
Категорія:Краєзнавство і туризм | Переглядів:7419 | Додав: wiktor | Дата: 02.08.2010 | Коментарі (0)
географічне краєзнавство, наука, об’єкт, предмет, функції, завдання, джерела   Українське краєзнавство пройшло нелегкий шлях, тому на сьогоднішньому етапі воно не інтегроване, а дані про невеликі території розкидані в різних джерелах. Що може бути тим об’єднуючим началом, яке може звести до спільного знаменника різнопланові, різнопроблемні напрями краєзнавства?  Очевидно, головним є те, щоб сучасне краєзнавство яке ще не має власного обличчя набуло рис національного краєзнавства. Така постановка питання, на наш погляд, випливає із загальної концепції національної школи, яка покликана виховувати свідомих громадян держави.
Категорія:Краєзнавство і туризм | Переглядів:6774 | Додав: wiktor | Дата: 02.08.2010 | Коментарі (0)
1-6 7-12 13-18 19-21