Головна » Статті » Теорія географії » Краєзнавство і туризм | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 21 Показано матеріалів: 13-18 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Поряд із
привабливістю, другою важливою властивістю стежки є її
інформативність. З деякою умовністю її можна поділити на
пізнавальну, освітньо-навчальну і популяризації. Кожному виду
інформації відповідають свої зорові об'єкти на маршруті стежки.
Так, натуральні об'єкти виступають зоровим образом для повідомлення
екскурсоводом переважно пізнавальної інформації. Це види
рослин, тварин, форми рельєфу, ґрунти, гірські породи та інші
елементи живої і неживої природи. Досвід показує, що найбільшою
популярністю у дітей і дорослих відвідувачів стежки
користуються рослини і тварини, на які людина здійснює
найбільший вплив, особливо в зонах масового відпочинку. Тому важливе значення у підвищенні екологічної грамотності відвідувачів стежки має ознайомлення їх із законами живої природи, дія яких і забезпечує зберігання екологічних умов життя в довкіллі. Доцільно, щоб вивчення видової різноманітності відповідало
виконанню вимог навчальних програм з ботаніки і зоології.
Важливими критеріями при їх виборі потрібно вважати їх екологічну
виразність. |
При вивченні цього питання кількома
генеральними штрихами дається загальна характеристика клімату. Слід розпочати з
основних кліматотворчих чинників сонячної радіації, циркуляції. атмосфери,
кількості опадів, і температурного режиму - виділити головні їх відмінності для
кожного регіону. Надалі звертаємо увагу на кліматичні елементи (ніби
конструюючи кліматичні нариси території; не вдаючись в деталі). При дослідженні
цього питання, по перше з’ясовують температурний режим пересічні температури
січня і липня, річний хід температури, максимальні та мінімальні температури.
По-друге подаються
загальні відомості про кількість опадів (за сезонами та в цілому за рік) і
визначаються коефіцієнти зволоження і випаровування. По-третє важливим
компонентом є характеристика вітрового режиму регіону (переважаючих, сезонних
та добових вітрів, максимальних і мінімальних значень швидкості вітру).
Категорія:Краєзнавство і туризм |
Переглядів:4032 |
Додав: wiktor |
Дата: 02.08.2010
| Коментарі (0)
|
Виховання молодого покоління фізично міцним, загартованим, ґрунтовно
обізнаним з основами знань – головне завдання освітніх навчально-виховних
закладів України.
Державна національна програма "Освіта” (Україна ХХІ ст.) передбачає
розвиток позашкільної освіти шляхом розгортання широкої мережі гуртків, клубів
за інтересами, творчих об’єднань. Важливе місце у формуванні особистості дітей
та підлітків посідає туризм і краєзнавство. В процесі активного пізнання
історії рідного краю витоків національної культури, знання свого родоводу,
історичних та культурних надбань предків у юних туристів-краєзнавців
виховується почуття чутливості, доброти, дбайливого ставлення та поваги до
історії краю.
Категорія:Краєзнавство і туризм |
Переглядів:24467 |
Додав: wiktor |
Дата: 02.08.2010
| Коментарі (3)
|
Музей — це науково-дослідницька і науково-освітня установа, яка
виконує на основі музейних предметів функції документування, освіти і
виховання. Соціальні функції музею здійснюються в процесі
комплектування, обліку, зберігання, вивчення,
експонування і пропаганди музейних зібрань; Виникнення музеїв пов'язане з суспільними потребами у збереженні і вивченні
документальних пам’яток матеріальної і духовної культури народу, природних
об'єктів.
Категорія:Краєзнавство і туризм |
Переглядів:8779 |
Додав: wiktor |
Дата: 02.08.2010
| Коментарі (0)
|
Музей — це науково-дослідницька і науково-освітня установа, яка
виконує на основі музейних предметів функції документування, освіти і
виховання. Соціальні функції музею здійснюються в процесі
комплектування, обліку, зберігання, вивчення,
експонування і пропаганди музейних зібрань; Виникнення музеїв пов'язане з суспільними потребами у збереженні і вивченні
документальних пам’яток матеріальної і духовної культури народу, природних
об'єктів.
Категорія:Краєзнавство і туризм |
Переглядів:14307 |
Додав: wiktor |
Дата: 02.08.2010
| Коментарі (0)
|
Навчальна екскурсія в природу - складна в методичному і
організаційному відношенні форма занять з учнями, здійснення якої вимагає
ретельної підготовки вчителя і учнів. Підготовка вчителя до проведення
навчальної екскурсії повинна включати: 1) вивчення мети і завдань екскурсії; 2)
вивчення природи району екскурсії. Вибір маршруту, ознайомлення з ним на
місцевості; 3) визначення кількості і місцеположення зупинок під час екскурсії,
змісту і методів роботи з учнями на кожній зупинці, складання бригадних та
індивідуальних завдань; 4) відбір змісту і методів підготовки учнів до
екскурсії; 5) визначення можливостей використання матеріалів екскурсії на
уроках географії.
Категорія:Краєзнавство і туризм |
Переглядів:5882 |
Додав: wiktor |
Дата: 02.08.2010
| Коментарі (0)
|