| Головна » Статті » Методичні матеріали » МАН | [ Додати статтю ] |
| У категорії матеріалів: 11 Показано матеріалів: 7-11 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
|
До участі в її етапі допускаються кандидати та дійсні члени Малої академії наук України - переможці І етапу. На ІІ етап конкурсу-захисту допускається по одному учаснику в кожній секції від кожного наукового товариства учнів. Додаткове місце мають ті наукові товариства, члени яких за результатами минулого року стали переможцями або призерами ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт. (Додаткове місце надається саме в тій секції, в якій працював переможець (призер). |
|
Доповідь - одна з найпоширеніших форм публічних виступів.
Вона може бути політичною, діловою, звітною, науковою. |
Потрібно пам'ятати, що наукова робота вимагає наукового викладу
матеріалу. Мова наукових праць характеризується досить високим ступенем
стандартизації. Вона чітко відображає рівень науково-технічного
прогресу, впливає на розвиток мислення людини, виробляє здатність
стандартизувати, узагальнювати явища дійсності й розвивати розумові
здібності. Основна функція наукового стилю-повідомлення. Вона полягає в
доведенні теорій, обгрунтуванні гіпотез, у повідомленні наслідків
дослідження, класифікації, поясненні явищ. |
Однією з форм роботи з творчо обдарованою молоддю є Мала академія
наук України, де виховано багато талановитих учених, державних діячів,
творчих особистостей різних фахів. Результатом плідного навчання учня в
МАН є написання під керівництвом ученого або вчителя-предметника
науково-дослідницької роботи, з якою діти виступають на наукових
конференція, колоквіумах (шкільних, районних, обласних), захищають під
час конкурсу-захисту. |
Перш ніж працювати над обраною темою, учень повинен мати уявлення
про методи наукового дослідження - тобто шлях дослідження, спосіб
досягнення рішень конкретних завдань. При дослідженні мовних фактів
можуть бути використані, наприклад, такі методи: індукція, дедукція,
аналіз, синтез, описовий, порівняльно-історичний, лінгвістичної
географії, зіставний, структурний, методи соціолінгвістики
(анкетування, інтерв'ювання, спостереження, експериментування тощо). |
У конкурсі беруть участь учні 8-11 класів загальноосвітніх,
професійно-технічних та гуртківці позашкільних навчальних закладів, які
є членами Київського обласного територіального відділення Малої
академії наук України.
Положенням про проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких
робіт учнів передбачено проведення публічного захисту наукового
дослідження. Захист складається з двох частин: наукової доповіді та
наукової полеміки. Тому для того, щоб досягти успіху на цьому етапі
роботи, треба бути гарним промовцем, вміти вести дискусію, правильно
будувати свою розповідь.
Потрібно пам'ятати, що наукова робота вимагає наукового викладу
матеріалу. Мова наукових праць характеризується досить високим ступенем
стандартизації. Вона чітко відображає рівень науково-технічного
прогресу, впливає на розвиток мислення людини, виробляє здатність
стандартизувати, узагальнювати явища дійсності й розвивати розумові
здібності. Основна функція наукового стилю-повідомлення. Вона полягає в
доведенні теорій, обгрунтуванні гіпотез, у повідомленні наслідків
дослідження, класифікації, поясненні явищ.
Однією з форм роботи з творчо обдарованою молоддю є Мала академія
наук України, де виховано багато талановитих учених, державних діячів,
творчих особистостей різних фахів. Результатом плідного навчання учня в
МАН є написання під керівництвом ученого або вчителя-предметника
науково-дослідницької роботи, з якою діти виступають на наукових
конференція, колоквіумах (шкільних, районних, обласних), захищають під
час конкурсу-захисту.
Перш ніж працювати над обраною темою, учень повинен мати уявлення
про методи наукового дослідження - тобто шлях дослідження, спосіб
досягнення рішень конкретних завдань. При дослідженні мовних фактів
можуть бути використані, наприклад, такі методи: індукція, дедукція,
аналіз, синтез, описовий, порівняльно-історичний, лінгвістичної
географії, зіставний, структурний, методи соціолінгвістики
(анкетування, інтерв'ювання, спостереження, експериментування тощо).

