Головна » Статті » Методичні матеріали » МАН [ Додати статтю ]

У категорії матеріалів: 11
Показано матеріалів: 7-11
Сторінки: « 1 2

Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

У конкурсі беруть участь учні 8-11 класів загальноосвітніх, професійно-технічних та гуртківці позашкільних навчальних закладів, які є членами Київського обласного територіального відділення Малої академії наук України.

До участі в її етапі допускаються кандидати та дійсні члени Малої академії наук України - переможці І етапу.

На ІІ етап конкурсу-захисту допускається по одному учаснику в кожній секції від кожного наукового товариства учнів. Додаткове місце мають ті наукові товариства, члени яких за результатами минулого року стали переможцями або призерами ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт. (Додаткове місце надається саме в тій секції, в якій працював переможець (призер).

Категорія:МАН | Переглядів:5553 | Додав: wiktor | Дата: 24.03.2010 | Коментарі (0)

Положенням про проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів передбачено проведення публічного захисту наукового дослідження. Захист складається з двох частин: наукової доповіді та наукової полеміки. Тому для того, щоб досягти успіху на цьому етапі роботи, треба бути гарним промовцем, вміти вести дискусію, правильно будувати свою розповідь.

Доповідь - одна з найпоширеніших форм публічних виступів. Вона може бути політичною, діловою, звітною, науковою.

Категорія:МАН | Переглядів:7510 | Додав: wiktor | Дата: 24.03.2010 | Коментарі (0)
Потрібно пам'ятати, що наукова робота вимагає наукового викладу матеріалу. Мова наукових праць характеризується досить високим ступенем стандартизації. Вона чітко відображає рівень науково-технічного прогресу, впливає на розвиток мислення людини, виробляє здатність стандартизувати, узагальнювати явища дійсності й розвивати розумові здібності. Основна функція наукового стилю-повідомлення. Вона полягає в доведенні теорій, обгрунтуванні гіпотез, у повідомленні наслідків дослідження, класифікації, поясненні явищ.
Категорія:МАН | Переглядів:7341 | Додав: wiktor | Дата: 24.03.2010 | Коментарі (0)
Однією з форм роботи з творчо обдарованою молоддю є Мала академія наук України, де виховано багато талановитих учених, державних діячів, творчих особистостей різних фахів. Результатом плідного навчання учня в МАН є написання під керівництвом ученого або вчителя-предметника науково-дослідницької роботи, з якою діти виступають на наукових конференція, колоквіумах (шкільних, районних, обласних), захищають під час конкурсу-захисту.
Категорія:МАН | Переглядів:4241 | Додав: wiktor | Дата: 24.03.2010 | Коментарі (0)
Перш ніж працювати над обраною темою, учень повинен мати уявлення про методи наукового дослідження - тобто шлях дослідження, спосіб досягнення рішень конкретних завдань. При дослідженні мовних фактів можуть бути використані, наприклад, такі методи: індукція, дедукція, аналіз, синтез, описовий, порівняльно-історичний, лінгвістичної географії, зіставний, структурний, методи соціолінгвістики (анкетування, інтерв'ювання, спостереження, експериментування тощо).
Категорія:МАН | Переглядів:75822 | Додав: wiktor | Дата: 24.03.2010 | Коментарі (17)
1-6 7-11