08:56 Географія найбільших автоконцернів світу | |
Для більшості автовиробників і постачальників компонентів 2011 рік був цілком успішним, а для деяких навіть кращим в їх історії. За даними Міжнародної організації автовиробників (OICA), всього в світі було випущено 60 мільйонів нових легкових автомобілів та майже 20 мільйонів одиниць комерційного транспорту. Автомобілі стають все більш сучасними. Навіть дешеві моделі отримують нових «електронних помічників» та підвищують безпеку. Все більше уваги приділяється зниженню витрати палива і скорочення обсягу викиду шкідливих речовин. Все більше цікавлять покупців електрокари та автомобілі з гібридними силовими установками. У 2011 році світові продажі електромобілів склали майже 80 000. Звичайно, в порівнянні із загальним об'ємом продажів це зовсім небагато. Найсильніше гальмує виробництво електрокарів їх висока ціна. Наприклад, Opel Ampera зі збільшеним запасом ходу в даний момент коштує в кілька разів дорожче машин того ж класу зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Однак вартість акумуляторних батарей поступово знижується, а запас ходу зростає. Кількість зарядних станцій теж помітно збільшується. Так що збільшення виробництва електрокарів тепер лише питання часу. Топ найбільших автоконцернів 2011 очолили американський General Motors, німецький Volkswagen і японська Toyota. У 2011 році GM випустив близько 9000000 машин, Volkswagen - майже 8 мільйонів, Toyota - близько 7 мільйонів. Роком раніше першою в рейтингу була Toyota. Однак 2011 виявився для японського автовиробника не найкращим. Найсильніший удар нанесли землетрус і аварія на АЕС «Фукусіма», в результаті чого були зупинені конвеєри заводів Toyota. Потім послідувала нова природна стихія - повінь в Таїланді: багато комплектуючі японський концерну поставляє саме ця країна, а через повінь поставки були з перебоями. До всього іншого, у Toyota знову були проблеми з якістю вироблених машин. Німецькі концерни Volkswagen, BMW і Daimler в 2011 році отримали солідний прибуток, тим самим забезпечивши собі запас фінансової міцності на майбутнє. З цієї трійки впевненіше всього відчуває себе концерн з Вольфсбурга, який постійно збільшує продажі. Уже зараз Volkswagen, який володіє також такими марками, як Audi, Škoda і Porsche, є лідером продажів на європейському ринку. А на німецькому ринку частка VW збільшилася в 2011 році до 37%. Всі три призових місця в списку найбільш популярних автомобілів на німецькому ринку вперше зайняли найпопулярніші моделі концерну - Golf, Polo і Passat. Як відзначають експерти, в найближчі роки Volkswagen має всі шанси відібрати «золото» у корпорації General Motors. Керівництво VW прагне до 2018 року стати головним світовим автовиробником. Але не збираються відмовлятися від лідерства і такі автовиробники, як Toyota, Hyundai-Kia і Renault / Nissan. У середньостроковій перспективі у велику п'ятірку може вклинитися і один з китайських концернів. Аналітики вважають, що перше місце серед автоконцернів світу має значення тільки з точки зору престижу. Деякі клієнти можуть відмовитися від покупки автомобіля через те, що його випускає найбільший автовиробник. Тому, як вважають аналітики, рентабельність концернів має більше значення, ніж обсяги зібраних ними машин. Це особливо позначиться в наступному році, оскільки, за прогнозами, темпи зростання попиту на нові автомобілі в найближчому майбутньому сповільняться в порівнянні з нинішніми. У 2012 році наслідки кризи в єврозоні особливо сильно позначаться на автовиробниках. Згідно з прогнозами, в країнах ЄС буде реалізовано на 300-400 тисяч машин менше, ніж у 2011-му. Також сумніви у експертів викликає те, що виросте авторинок в США. Тому загальносвітовий обсяг випуску нових автомобілів в наступному році залишиться на рівні 2010 року. Стабільно розвивається автомобільний ринок в країнах СНД. На сьогоднішній день можна купить автозапчасти в витебске (Білорусь), Тольятті (Російська Федерація), а також в нашому Запоріжжі (Україна). У 2012 році світові автовиробники все більше будуть виходити на ринок Китаю, оскільки там автомобільна лихоманка в самому розпалі. Для порівняння: в 2011 році в Німеччині продано близько трьох мільйонів нових автомобілів, а в Китаї - майже 14 мільйонів. А ще через три роки цей показник повинен зрости удвічі! Успішно на китайському ринку в останні кілька років продаються не тільки масові автомобілі, але і моделі преміум-класу. Приміром, за січень-вересень 2011 року в Китаї було реалізовано 135 000 Mercedes-Benz (на 33% більше, ніж у 2010 р.), 226 000 Audi і 177000 BMW. Джерело: http://www.nanoavtoprokat.ru/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8-%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B0/%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE% | |
|
Матеріали по темі: |