15:44 Розпочато конкурс «ЕКО-ІДЕЇ зі всього світу - 2014» | |
Стартував вже шостий дитячий екологічний проект «ЕКО-ІДЕЇ зі всього світу - 2014» в рамках міжнародного конкурсу " Eco Picture Diary ". Конкурс триватиме до 20 жовтня В Україні проект організований Фондом Кличко за підтримки компанії Panasonic Створений більше ніж 6 років тому проект «Eco Picture Diary» об’єднав більше мільйона дітей з 52 країн світу. Метою цього конкурсу є виховання у підростаючого покоління дбайливого відношення до природи, популяризація екологічної культури та розвиток відчуття причетності до вирішення світових екологічних проблем. «Створити умови для самореалізації є одним із головних завдань для Фонду Кличко. Вже більше десяти років ми підтримуємо молодь у сфері спорту та освіти. Ми прагнемо, щоб усі діти, які візьмуть участь у конкурсі відчули свою причетність до якісних змін в країні», - зазначила виконавчий директор Фонду Кличко Аліна Носенко. Цього року акцент проекту буде спрямований на пошук ідей, які допоможуть зберегти культурну спадщину України. Це є головним завданням для всесвітньої організації UNESCO, яка є партнером до проведення конкурсу. «Наш світогляд формується з того, як ми говоримо, які слова підбираємо. Ідеї дітлахів можуть змінити світ!», - якось зазначила Ірина Бокова, генеральний директор UNESCO. Участь у проекті можуть взяти діти молодшого та середнього шкільного віку (від 7 до 15 років включно), котрі навчаються у загальноосвітніх школах всієї України. Імена та прізвища фіналістів та переможця українського конкурсу будуть оголошені наприкінці жовтня 2014 року. Всі фіналісти отримають цінні подарунки від компанії Panasonic, яка ініціювала цей проект у 2008 році. У листопаді 2014 року міжнародне журі визначить шістьох переможців з різних країн світу.
«Сам проект, як і робота із щоденником додали мені впевненості у собі. Я зрозуміла, що треба продовжувати фантазувати, придумувати та реалізовувати свої ідеї для збереження прекрасного в нашому світі. Коли я зустрілась із учасниками, які приїхали зі всього світу, то зрозуміла, що я не єдина хто так вважає», - коментує переможниця минулого року Ксенія Назар`єва. Юним учасникам для зображення своїх ідей запропоновано спеціальний ЕКО-щоденник, який вони будуть заповнювати самостійно або разом з батьками чи вчителями. Щоб ознайомитись із правилами та замовити щоденник (безкоштовно), необхідно просто заповнити анкету на сайті eco.klitschkofund.org Заповненні щоденники необхідно надіслати на адресу Фонду Кличко. Додаткова інформація: Фонд Кличко – всеукраїнська благодійна організація, заснована Віталієм і Володимиром Кличками у серпні 2003 р. з метою створення належних умов для гармонійного розвитку підростаючого покоління України. Фонд реалізує проекти у сфері спорту та освіти, працює з дітьми і молоддю, які прагнуть досягти успіху в житті. Корпорація Panasonic - один з лідируючих світових виробників електроніки. Корпорація виробляє більше 15 000 найменувань електротоварів і об'єднує понад 500 компаній, заводів і наукових центрів по всьому світу. Компанія – це суспільний інститут, і для Panasonic основоположним завданням є позитивний внесок у розвиток суспільства за допомогою своєї діяльності. Компанія Panasonic активно просуває свої ініціативи в області екології, усвідомлюючи відповідальність перед суспільством зберегти ресурси Землі і захистити природне середовище. Екологічний менеджмент є одним з головних пріоритетів корпорації Panasonic. Співіснування з довкіллям, перш за все, означає для Panasonic створення технологій, що мінімізують дію виробництва і кінцевого продукту на екологію, а також формування екологічно направленого образу мислення. Фото: Анна КлименкоДжерело: Анна Клименко | |
|
Матеріали по темі: |