08:51 Єврокомісія назвала цілі корінної транспортної реформи | |
Європейській транспортній системі потрібен капітальний ремонт вартістю € 1,5 трлн для задоволення потреб у постнафтову еру і зниження викидів вуглекислого газу.
Фото: ebpo.com.uaТранспортний комісар ЄС Сийм Каллас заявив, що до 2050 року викиди повинні скоротитися на 60%. Крім того, він хоче, щоб число загиблих у ДТП дорівнювала нулю. На тій же позначці має застигнути кількість міських автомобілів, що працюють на бензині і дизелі. А половину міжміського вантажного і пасажирського потоку доведеться взяти на себе залізничному і водному транспорту. Вже до 2030 року можна було б здійснити 40-відсотковий перехід на використання низьковуглецевої палива в авіації, 40-процентне зниження викидів на водному транспорті і 50-процентний відмова від традиційного автомобільного палива. Чиновник розуміє, що це велика і складна задача, тому всі озвучене не носить характеру директиви. Це скоріше побажання. Чим же пан Каллас накликав на себе сувору критику з боку автопромисловців, малого бізнесу та екологічних організацій? Глава галузевої асоціації автомобільної промисловості ACEA Іван Годач не розуміє, з якої такої причини потрібно відмовитися від самого популярного і ефективного виду транспорту. За його словами, заклик вибирати залізну дорогу і водні шляхи щоразу, коли потрібно проїхати більше 300 км, ігнорує факти. Судновласники і малий бізнес теж вважають викладений план нереальним через сильні фінансових обмежень, в тому числі у зв'язку з відсутністю податкових пільг і інших схем для підтримки інвестиційної діяльності в належному напрямку. Активістам-екологам не сподобалося те, що це всього лише балачки, тоді як реальні справи Єврокомісії говорять про інше. Йос Дінгс з організації T & E підкреслює: єдине конкретна дія, що пропонується в рамках нинішнього мандата (2010-2014 роки), - це розширення пропускної спроможності аеропортів, що тільки ускладнить досягнення заявленої мети. Що можна було б зробити? Наприклад, вже зараз витрачати річний транспортний бюджет ЄС (а це € 13 млрд) виключно на екологічно стійкі проекти. Підготовлено за матеріалами Франс Прес. Джерело: http://science.compulenta.ru | |
|
Матеріали по темі: |