Головна » Статті » Методичні матеріали | [ Додати статтю ] |
У розділі матеріалів: 95 Показано матеріалів: 31-36 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 15 16 » |
1. Найбільша річка України: – Дунай; – Дністер; – Дніпро. 2. Яке населення переважає в
нашій країні: – міське; – сільське. 3. Найчисельніший вид
тваринного світу України: – звірі; – комахи; – птахи. |
1. Будова літосфери та її рухи. Внутрішні
сили Землі. 2. Загальна характеристика внутрішніх вод
і водних ресурсів України. 3. Складітьтиповий план порівняльної економіко-географічної характеристики двох держав.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:6661 |
Додав: wiktor |
Дата: 23.04.2010
| Коментарі (0)
|
Мета контрольної роботи, а де-факто – олімпіади рівня району-області
– виявити несумлінних учнів, які, свідомо чи несвідомо скориставшись
плодами праці вчителів або списавши роботу, в предметі ніц не тямлять.
Відповідно, застереження до вчителів: ой як образливо буде, якщо Ваш
підопічний «завалиться» саме на контрольній. Певна річ, самому написати
роботу набагато простіше, аніж зробити це з учнем, що не має досвіду
наукової роботи. Але «немає нічого таємного, що не стало б явним»,
особливо на таких от контрольних. Пам’ятайте: ви відповідаєте за тих,
кого приручили. |
Учбова
науково-дослідна робота учнів старших класів, передбачена діючими
учбовими програмами. До таких дослідницьких робіт можна віднести
навчальні дослідницькі проекти та реферати з добре висвітленими
практичними частинами. Під час написання рефератів учні роблять перші
кроки до самостійної наукової творчості. Вони вчиться працювати з
науковою літературою (якщо це необхідне, то і з іноземною), набувають
навичок критичного відбору і аналізу необхідної інформації. Якщо у 9
класі вимоги до курсової роботи мінімальні, і написання її не
представляє великої праці для учнів, то вже наступного року вимоги
помітно підвищуються, і написання роботи перетворюється на дійсно
творчий процес. Так, підвищуючи з кожним роком вимоги до рефератів
можна сприяти розвитку учня, як дослідника, роблячи це практично
непомітно і ненав'язливо для нього самого. |
У конкурсі беруть участь учні 8-11 класів загальноосвітніх, професійно-технічних та гуртківці позашкільних навчальних закладів, які є членами Київського обласного територіального відділення Малої академії наук України. До участі в її етапі допускаються кандидати та дійсні члени Малої академії наук України - переможці І етапу. На ІІ етап конкурсу-захисту допускається по одному учаснику в кожній секції від кожного наукового товариства учнів. Додаткове місце мають ті наукові товариства, члени яких за результатами минулого року стали переможцями або призерами ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт. (Додаткове місце надається саме в тій секції, в якій працював переможець (призер). |
Положенням про проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів передбачено проведення публічного захисту наукового дослідження. Захист складається з двох частин: наукової доповіді та наукової полеміки. Тому для того, щоб досягти успіху на цьому етапі роботи, треба бути гарним промовцем, вміти вести дискусію, правильно будувати свою розповідь. Доповідь - одна з найпоширеніших форм публічних виступів.
Вона може бути політичною, діловою, звітною, науковою. |