Головна » Статті » Методичні матеріали [ Додати статтю ]

У розділі матеріалів: 95
Показано матеріалів: 31-36
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 15 16 »

1. Найбільша річка України:

       Дунай;

       Дністер;

       Дніпро.

2. Яке населення переважає в нашій країні:

       міське;

       сільське.

3.     Найчисельніший вид тваринного світу України:

       звірі;

       комахи;

       птахи.

Категорія:Методичні матеріали для школи | Переглядів:4904 | Додав: wiktor | Дата: 23.04.2010 | Коментарі (0)
     

  Білет №1.

1. Будова літосфери та її рухи. Внутрішні сили Землі.

2. Загальна характеристика внутрішніх вод і водних ресурсів України.

3. Складітьтиповий план порівняльної економіко-географічної характеристики двох держав.

Категорія:Методичні матеріали для школи | Переглядів:6661 | Додав: wiktor | Дата: 23.04.2010 | Коментарі (0)
Мета контрольної роботи, а де-факто – олімпіади рівня району-області – виявити несумлінних учнів, які, свідомо чи несвідомо скориставшись плодами праці вчителів або списавши роботу, в предметі ніц не тямлять. Відповідно, застереження до вчителів: ой як образливо буде, якщо Ваш підопічний «завалиться» саме на контрольній. Певна річ, самому написати роботу набагато простіше, аніж зробити це з учнем, що не має досвіду наукової роботи. Але «немає нічого таємного, що не стало б явним», особливо на таких от контрольних. Пам’ятайте: ви відповідаєте за тих, кого приручили.
Категорія:МАН | Переглядів:8599 | Додав: wiktor | Дата: 25.03.2010 | Коментарі (0)
Учбова науково-дослідна робота учнів старших класів, передбачена діючими учбовими програмами. До таких дослідницьких робіт можна віднести навчальні дослідницькі проекти та реферати з добре висвітленими практичними частинами. Під час написання рефератів учні роблять перші кроки до самостійної наукової творчості. Вони вчиться працювати з науковою літературою (якщо це необхідне, то і з іноземною), набувають навичок критичного відбору і аналізу необхідної інформації. Якщо у 9 класі вимоги до курсової роботи мінімальні, і написання її не представляє великої праці для учнів, то вже наступного року вимоги помітно підвищуються, і написання роботи перетворюється на дійсно творчий процес. Так, підвищуючи з кожним роком вимоги до рефератів можна сприяти розвитку учня, як дослідника, роблячи це практично непомітно і ненав'язливо для нього самого.
Категорія:МАН | Переглядів:13635 | Додав: wiktor | Дата: 24.03.2010 | Коментарі (0)

У конкурсі беруть участь учні 8-11 класів загальноосвітніх, професійно-технічних та гуртківці позашкільних навчальних закладів, які є членами Київського обласного територіального відділення Малої академії наук України.

До участі в її етапі допускаються кандидати та дійсні члени Малої академії наук України - переможці І етапу.

На ІІ етап конкурсу-захисту допускається по одному учаснику в кожній секції від кожного наукового товариства учнів. Додаткове місце мають ті наукові товариства, члени яких за результатами минулого року стали переможцями або призерами ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт. (Додаткове місце надається саме в тій секції, в якій працював переможець (призер).

Категорія:МАН | Переглядів:5567 | Додав: wiktor | Дата: 24.03.2010 | Коментарі (0)

Положенням про проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів передбачено проведення публічного захисту наукового дослідження. Захист складається з двох частин: наукової доповіді та наукової полеміки. Тому для того, щоб досягти успіху на цьому етапі роботи, треба бути гарним промовцем, вміти вести дискусію, правильно будувати свою розповідь.

Доповідь - одна з найпоширеніших форм публічних виступів. Вона може бути політичною, діловою, звітною, науковою.

Категорія:МАН | Переглядів:7536 | Додав: wiktor | Дата: 24.03.2010 | Коментарі (0)
1-6 7-12 ... 19-24 25-30 31-36 37-42 43-48 ... 85-90 91-95