Головна » 2015 » Апрель » 30 » На відстані 54 с.р. від Землі виявили нову планетну систему
На відстані 54 с.р. від Землі виявили нову планетну систему

Робот-телескоп Automated Planet Finder (APF) відкрив нову планетну систему за підтримки розташованого на Гаваях телескопа Кек, і обсерваторії Fairborn в Арізоні. Нова для землян зірка знаходиться в 54 світлових роках і має три планети на орбіті.

Всі три космічних тіла, що обертаються навколо світила HD 7924, знаходяться до нього набагато ближче, ніж Меркурій до Сонця. Вирахувавши орбітальні періоди трьох планет, учені змогли визначити, що вони роблять повний оборот навколо зірки за 5,12 і 24 дні. Таким чином, умови на поверхні даних космічних тіл абсолютно точно не назвати прийнятними для підтримки життя, повідомляє "Незалежний портал космонавтики".

Параметри даної планетної системи були відкриті за допомогою каліфорнійської автоматичної обсерваторії APF. Творці приладу заявили про те, що їм знадобилося чотири роки на написання відповідного програмного забезпечення.

Рекомендуємо також поцікавитися, який сьогодні курс долара.

І тепер їх дітище може виробляти пошуки екзопланет за допомогою вимірювання змін яскравості зірки кожну безхмарну ніч. А сам процес пошуку таких других світів значно прискорився.

Фото: http://geografica.net.ua