Головна » 2014 » Февраль » 25 » В Австралії виявлено найстаріший фрагмент Землі
В Австралії виявлено найстаріший фрагмент Землі
  Шматок каменю , який на перший погляд може здатися частиною красивого кристала , насправді має величезне наукове значення , тому що є найстарішою частиною Землі , стверджують вчені .
  Маленький шматочок кристалів циркону витягли з скелі на ранчо овець в Західній Австралії. На думку вчених , його вік сягає 4.4 млрд років. Незважаючи на свої невеликі розміри , кристал допоможе розгадати , як на Землі зародилося життя . Аналізуючи камінь , геофізики підтвердили , що земна кора утворилася принаймні 4,4 млрд. років тому - всього через 160 мільйонів років після формування Сонячної системи.
  Професор Джон Веллі з Університету Вісконсін-Медісон дійшов висновку , що Земля не була настільки суворим місцем, як вчені думали раніше.
  "Кристал підтверджує нашу гіпотезу про те , як Земля охолоджувалася і стала населеною " , - сказав він.
  Професор Веллі вважає , що вивчення кристалів циркону допоможе зрозуміти , як земна кора утворилася протягом першого геологічного еону планети.
  "Це також може допомогти нам зрозуміти , як формуються і інші населені планети " , - додав він.
   Дослідження, яке було опубліковано в журналі Nature Geoscience , підтверджує , що мікроскопічні кристали циркону із Західної Австралії кристалізувалися 4,4 млрд років тому. Кілька зерен циркону, виявлених в піщанику в 1990 -х роках , датуються між 4.2-4.3 млрд років , так що новий кристал принаймні на 100.000 років старше.
   Група міжнародних вчених під керівництвом професора Веллі використовувала ізотопи свинцю , щоб ідентифікувати знайдений камінь , як найстаріший фрагмент земної кори , а також найстаріший з відомих матеріалів будь-якого виду , сформованого на Землі. Професор Веллі заявив , що дослідження зміцнює теорію про " прохолодне минуле Землі" , яка передбачає, що незабаром після формування кори планети температури були досить низькими для існування рідкої води , океанів і гідросфери .
  " Дослідження підтверджує наш висновок , що Земля мала гідросферу близько 4,3 млрд. років тому і , можливо, життя з'явилося ненабагато пізніше" , - сказав він.
  Дослідження проводилося з використанням нової технології , званої атом-зонд томографія , що поряд з перевіреною і протестованою іонною мас-спектрометрією дозволило вченим точно встановити вік та історію циркону .
Фото: http://cdnmg.static2.rtr-vesti.ru/p/o_901302.jpg?1920481258