Головна » 2014 » Июнь » 12 » Вчені стверджують, що Місяць відколовся від Землі
Вчені стверджують, що Місяць відколовся від Землі

Вчені знайшли свідчення того, що Місяць відколовся від Землі в результаті зіткнення з великим небесним тілом.

Такі висновки були зроблені в результаті аналізу місячних порід.

Вчені порівняли склад порід Місяця і Землі і виявили сліди мінералів, не характерних для складу Землі. Такі дані підтверджують теорію походження Місяця в результаті зіткнення Землі з небесним тілом, яке отримало назву Тея.

Результати дослідження були опубліковані в журналі Наука і говорять про те, що, можливо, вчені скоро поставлять остаточну крапку в питанні походження супутника Землі. Теорія була висунута ще на початку 1980-х років і добре укладалася в математичні моделі. Однак матеріальних підтверджень до цього часу зроблено не було. Ранні дані аналізу місячної породи показували, що вона складається в основному з земної матерії, тоді як комп'ютерний розрахунок показував, що супутник Землі повинен складатися в основному з породи позаземного походження.

Відповідно до теорії вчених, Місяць утворився близько чотирьох з половиною мільярдів років тому в результаті зіткнення Землі і Теї. Тея отримала свою назву на честь грецької богині, матері Селени, богині Місяця.

До цього відкриття вчені починали сумніватися в правильності теорії утворення Місяця в результаті зіткнення. "Проте зараз ми виявили невеликі відмінності в ізотопному складі між земними і місячними породами, що підтверджує теорію зіткнення", - розповів глава групи дослідників доктор Деніел Хервартц.

Інші вчені просять дотримуватися обережності, так як дані засновані на дослідженні всього трьох зразків місячних порід: "Ми повинні проявити обережність, роблячи висновок про показовість цих порід для всього Місяця, і тому необхідний аналіз нових зразків, узятих в інших районах Місяця".

Фото: http://geografica.net.ua