Головна » 2011 » Февраль » 28 » Вартість планети Земля оцінена в 5 трілліардів доларів
Вартість планети Земля оцінена в 5 трілліардів доларів

Астрофізик Грег Лафлін з Каліфорнійського університету в Санта-Крус (США) розробив формулу, за якою можна оцінити вартість планет, пише Компьюлента. Землю він оцінив у 5 трілліардов (п'ять тисяч трильйонів) доларів.
Земля виявилася найдорожчою з відомих планет: Марс оцінено всього в 15 тисяч доларів, а Венера - і зовсім коштує копійки. Настільки ж дешеві виявилися 1235 екзопланет з причини їх негостинного клімату.
Формула вченого покликана оцінити відкриття, які зробив і ще зробить американський космічний телескоп «Кеплер», два роки займається пошуком позасонячних планет.
Примітно, що вважається самої схожою на Землю Глізе 581 c оцінена всього в 150 доларів, тоді як порівняно маловідома планета KOI 326.01 отримала бірку $ 223 099,93.
«Просто я завжди вважав визначення" землеподібні планета в зоні життя "занадто розпливчастим, а тому хотів мати якийсь інструмент, який показував би, чи відповідає відкриття того чи іншого небесного тіла галасу в пресі, - пояснює Лафлін. - Для мене це всього лише спосіб виміряти кількість хвилювання, з яким я повинен приймати виявлення конкретної планети ».
У своїх розрахунках вчений використовував такі параметри: Вік планети (чим вона старша, тим більше шансів на те, що вона «заспокоїлася» і може підтримувати життя), її маса і щільність (якщо вони схожі на земну, шанси на життя підвищуються), а також температура (з тих же причин ).
Професор робить висновок, що вивчення заслуговують лише планети вартістю не менше 100 мільйонів доларів. Крім того, вчений вірить, що його формула допоможе усвідомити цінність Землі, що сприятиме боротьбі за збереження її ресурсів.
З формулою можна ознайомитися у блозі Грега Лафлін, пише Daily Mail.

Фото: www.livestream.ru/news/science/
Джерело: http://www.livestream.ru/news/science/
Категорія: Інші новини | Переглядів: 1854 | Додав: TaRaS_R | Теги: Венера, формула, марс, Каліфорнійський університет, Земля | Рейтинг: 0.0/0

2 TaRaS_R • 21:31, 28.02.2011
може то купити собі якусь планету biggrin
3 wiktor • 21:37, 28.02.2011
А чому б і ні? Назвеш своїм ім'ям тай буде через років надцять десь у космосі планетна система "Рикмас". Так навіть нічого звучить. tongue
4 TaRaS_R • 21:48, 28.02.2011
biggrin biggrin
1 wiktor • 21:27, 28.02.2011
Чим тільки науковці не займаються. Роботящі люди.