Головна » Статті » Методичні матеріали | [ Додати статтю ] |
У розділі матеріалів: 95 Показано матеріалів: 61-66 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 15 16 » |
Уривок:
1. Що з нижченаведеного НЕ сприяє підвищенню солоності океанів? 1) замерзання морської води 2) випаровування 3) глибоководні течії 4) танення айсбергів |
Формула ефективності уроку включає дві складові частини: ретельність підготовки і творчість ведення. В основі творчої праці учителя лежить передусім уміння аналізувати власну педагогічну діяльність на уроці: встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між умовами своєї педагогічної діяльності і засобами досягнення освітніх цілей, між педагогічними впливами на учня і їх наслідками, між способом своїх дій і кінцевим результатом уроку. Це дозволяє учителеві правильно сформулювати цілі і завдання власної діяльності та діяльності учнів, чітко спланувати і передбачити результати педагогічного процесу.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:15703 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|
Загальноосвітня цінність шкільного курсу географії полягає в тому, що у процесі його вивчення учні знайомляться з реальним життям у навколишньому середовищі, з життям суспільства в усіх його проявах і зв’язках.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:13022 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|
Значення гри неможливо вичерпати й оцінити розважально-реактивними можливостями. У тому і є її феномен, що, будучи розвагою, відпочинком, вона здатна перерости в навчання, у творчість, у терапію, у модель типу людських відносин і проявів у праці.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:30039 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|
Засвоєння географічних знань пов’язано з оволодінням прийомами навчальної роботи, вміннями та навичками. Першим кроком формування вмінь, на наш погляд, є формування прийомів навчальної роботи.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:6567 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|
Сучасна школа покликана сформувати в учнів міцні знання з різних предметів. При цьому учень повинен не тільки засвоїти програмний матеріал, а й розуміти його, вміти використати набуті знання на практиці. Тільки в такому разі можна говорити, що мета навчання досягнута.
Категорія:Методичні матеріали для школи |
Переглядів:5900 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|