Головна » 2014 » Июнь » 16 » Вчені виявили в надрах Землі величезні запаси води
Вчені виявили в надрах Землі величезні запаси води

Вчені виявили в надрах Землі величезні запаси води.  На їх думку, вода, що знаходиться під землею в обсязі втричі перевищує обсяги світового океану. Вода прихована в рингвуді - гірській породі, що залягає на глибині в 700 км в мантії Землі.

Приголомшливі розміри водного резервуару підтверджують, що на планету вода не принесена кометами, а виникла в процесі її формування.

Але залишається нез'ясованим одне, у звіті вчених, не уточнюється яка це вода - солона або прісна? Ясно одне, на Землі давно спостерігається дефіцит прісної води. За оцінками джерел процентне співвідношення прісної води до загальних водних запасів на Землі становить 3%. Тільки в Китаї, більше 300 міст на собі відчувають дефіцит прісної води.

Звучать попередження, що гостра нестача питної води охопить планету вже через 25 років. До того часу земних запасів прісної води просто не вистачить для зростаючого населення планети. Ось тому корисна знахідка дослідників може виявитися дуже до речі.

Фото: http://geografica.net.ua