Головна » Статті » Теорія географії [ Додати статтю ]

У розділі матеріалів: 439
Показано матеріалів: 187-192
Сторінки: « 1 2 ... 30 31 32 33 34 ... 73 74 »

шкільний краєзнавчий музей, робота з фондами, екскурсія в музеїМузей — це науково-дослідницька  і  науково-освітня установа, яка виконує на основі музейних предметів функції документування, освіти і виховання. Соціальні функції музею здійснюються в процесі комплектування,   обліку,   зберігання, вивчення, експонування і пропаганди музейних зібрань;

           Виникнення музеїв пов'язане з суспільними потребами у збереженні і вивченні документальних пам’яток матеріальної і духовної культури народу, природних об'єктів.
Категорія:Краєзнавство і туризм | Переглядів:8749 | Додав: wiktor | Дата: 02.08.2010 | Коментарі (0)

шкільний краєзнавчий музей, робота з фондами, екскурсія в музеїМузей — це науково-дослідницька  і  науково-освітня установа, яка виконує на основі музейних предметів функції документування, освіти і виховання. Соціальні функції музею здійснюються в процесі комплектування,   обліку,   зберігання, вивчення, експонування і пропаганди музейних зібрань;

           Виникнення музеїв пов'язане з суспільними потребами у збереженні і вивченні документальних пам’яток матеріальної і духовної культури народу, природних об'єктів.
Категорія:Краєзнавство і туризм | Переглядів:14265 | Додав: wiktor | Дата: 02.08.2010 | Коментарі (0)
краєзнавчі заняття, екскурсії, методика організації екскурсії, спостереження   Навчальна екскурсія в природу - складна в методичному і організаційному відношенні форма занять з учнями, здійснення якої вимагає ретельної підготовки вчителя і учнів. Підготовка вчителя до проведення навчальної екскурсії повинна включати: 1) вивчення мети і завдань екскурсії; 2) вивчення природи району екскурсії. Вибір маршруту, ознайомлення з ним на місцевості; 3) визначення кількості і місцеположення зупинок під час екскурсії, змісту і методів роботи з учнями на кожній зупинці, складання бригадних та індивідуальних завдань; 4) відбір змісту і методів підготовки учнів до екскурсії; 5) визначення можливостей використання матеріалів екскурсії на уроках географії.
Категорія:Краєзнавство і туризм | Переглядів:5858 | Додав: wiktor | Дата: 02.08.2010 | Коментарі (0)
шкільне краєзнавство, Система географічного краєзнавства, краєзнавчий принцип      Географічне краєзнавство на сучасному етапі  є важливим засобом зростання національної самосвідомості на основі конкретних матеріалах своєї місцевості через науково природо корисну діяльність учнів. Отже воно виступає адекватним інструментом навчання й виховання, і є тенденцією сучасної методики географії.
     Шкільне краєзнавство передбачає всебічне, поглиблене вивчення свого краю учнями під керівництвом учителя, яке здійснюється з навчально-виховною метою. Поняття  "Свій край” має досить широкий територіальний діапазон і випливає із поняття об’єкта географічного краєзнавства – своє село, містечко, адміністративний район (різного рівня), історико-географічний край, етнічний край.
Категорія:Краєзнавство і туризм | Переглядів:20540 | Додав: wiktor | Дата: 02.08.2010 | Коментарі (0)
географічне краєзнавство, наука, об’єкт, предмет, функції, завдання, джерела   Українське краєзнавство пройшло нелегкий шлях, тому на сьогоднішньому етапі воно не інтегроване, а дані про невеликі території розкидані в різних джерелах. Що може бути тим об’єднуючим началом, яке може звести до спільного знаменника різнопланові, різнопроблемні напрями краєзнавства?  Очевидно, головним є те, щоб сучасне краєзнавство яке ще не має власного обличчя набуло рис національного краєзнавства. Така постановка питання, на наш погляд, випливає із загальної концепції національної школи, яка покликана виховувати свідомих громадян держави.
Категорія:Краєзнавство і туризм | Переглядів:8910 | Додав: wiktor | Дата: 02.08.2010 | Коментарі (0)
географічне краєзнавство, наука, об’єкт, предмет, функції, завдання, джерела   Українське краєзнавство пройшло нелегкий шлях, тому на сьогоднішньому етапі воно не інтегроване, а дані про невеликі території розкидані в різних джерелах. Що може бути тим об’єднуючим началом, яке може звести до спільного знаменника різнопланові, різнопроблемні напрями краєзнавства?  Очевидно, головним є те, щоб сучасне краєзнавство яке ще не має власного обличчя набуло рис національного краєзнавства. Така постановка питання, на наш погляд, випливає із загальної концепції національної школи, яка покликана виховувати свідомих громадян держави.
Категорія:Краєзнавство і туризм | Переглядів:8805 | Додав: wiktor | Дата: 02.08.2010 | Коментарі (0)
1-6 7-12 ... 175-180 181-186 187-192 193-198 199-204 ... 433-438 439-439