Головна » Статті » Теорія географії » Методика викладання географії | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 16 Показано матеріалів: 7-12 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Кожен
урок має свою структуру, тобто зовнішні постійні елементи (етапи). Вони
складають макроструктуру уроку. Ознакою уроку як форми навчання є те, що він
має початок і кінець. У макроструктурі кожного уроку початок виділяється в
самостійний етап –" Організація класу до уроку ", а кінець – " Підсумок уроку
". Ці етапи створюють рамки, в яких відбувається процес навчання або його
частина. Крім цих, розрізняють наступні етапи уроку: " Повідомлення теми, мети
і завдань уроку. Загальна мотивація діяльності учнів ", "Формування і засвоєння
нових знань, умінь і навичок ", "Систематизація і узагальнення засвоєних знань,
умінь і навичок”, " Застосування засвоєних знань, умінь і навичок ", "Перевірка
засвоєних знань, умінь і навичок ", " Організація домашньої роботи ". Кожен із
етапів має свою дидактичну мету. |
Під час
роботи на географічному майданчику насамперед поглиблюються знання програмного
матеріалу, формується діалектико – матеріалістичний світогляд, розвитку
спостережливості та аналітичного мисленя учитель має можливість пов¢язувати теоретичний матеріал з практикою, що
забезпечує грунтовність знань учнів. На
географічному майданчику прорводіться систематичні спостереження за погодою у
своїй місцевості, висотою Сонця над горізонтом в різні пори року, тривалістю
дня і ночі, практичні заняття з основ топографії (орієнтування на місцевості,
вимірювання відстаней, складання плану місцевості та ін.), деякі теми "
Атмосфера” і "Клімат”.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:17627 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|
Навчальні
моделі у процесі формування географічних знань, умінь і навичок є зовнішньою
опорою для використання розумових операцій з метою осмислення внутрішньої суті
явищ, предметів природи, тобто теоретичної інтерпретації результатів дослідів,
практичних робіт, спостережень та фактів, отриманих з підручника або
повідомлених вчителем. Застосування моделей і моделювання сприяє переходу учнів
від конкретно – образного до абстрактного мислення, дозволяє підвищити науково
– теоретичний рівень знань.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:11054 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|
Щоб
сформувати уміння аналізувати об’єкти природи, учні спершу оволодівають
прийомами виділення ознак та властивостей в предметах і явищах навколишньої
дійсності. Учні пригадують, що кожен об’єкт має різноманітні ознаки, тобто його
можна схарактеризувати за кольором, запахом, смаком, величиною, формою, вагою,
місцем у просторі і часі.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:9421 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|
Найважливішими завданнями шкільної географії є формування в учнів географічних знань у формі фактів, уявлень, понять, закономірностей , теорій. Відображаючи не однаково географічну дійсність, ці форми знань формуються по-різному.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:7827 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|
Кожен предмет вводиться в навчальний план школи насамперед задачі наукового змісту. Загальновідомим є положення, що навчальний предмет - це не скорочена спрощена копія відповідної науки або вузького курсу, а дидактично перероблена й обґрунтована, призначена для цілей загальної освіти система знань, відібраних з відповідних галузі або мистецтва, а також система умінь і навичок, необхідних для застосування в типових видах діяльності.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:4579 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|