Головна » Статті » Теорія географії » Методика викладання географії [ Додати статтю ]

У категорії матеріалів: 16
Показано матеріалів: 7-12
Сторінки: « 1 2 3 »

Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Кожен урок має свою структуру, тобто зовнішні постійні елементи (етапи). Вони складають макроструктуру уроку. Ознакою уроку як форми навчання є те, що він має початок і кінець. У макроструктурі кожного уроку початок виділяється в самостійний етап –" Організація класу до уроку ", а кінець – " Підсумок уроку ". Ці етапи створюють рамки, в яких відбувається процес навчання або його частина. Крім цих, розрізняють наступні етапи уроку: " Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Загальна мотивація діяльності учнів ", "Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок ", "Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок”, " Застосування засвоєних знань, умінь і навичок ", "Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок ", " Організація домашньої роботи ". Кожен із етапів має свою дидактичну мету.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:12789 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)

Під час роботи на географічному майданчику насамперед поглиблюються знання програмного матеріалу, формується діалектико – матеріалістичний світогляд, розвитку  спостережливості та  аналітичного мисленя учитель має можливість пов¢язувати теоретичний матеріал з практикою, що забезпечує грунтовність знань учнів.

 На географічному майданчику прорводіться систематичні спостереження за погодою у своїй місцевості, висотою Сонця над горізонтом в різні пори року, тривалістю дня і ночі, практичні заняття з основ топографії (орієнтування на місцевості, вимірювання відстаней, складання плану місцевості та ін.), деякі теми " Атмосфера” і "Клімат”.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:17467 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)
Навчальні моделі у процесі формування географічних знань, умінь і навичок є зовнішньою опорою для використання розумових операцій з метою осмислення внутрішньої суті явищ, предметів природи, тобто теоретичної інтерпретації результатів дослідів, практичних робіт, спостережень та фактів, отриманих з підручника або повідомлених вчителем. Застосування моделей і моделювання сприяє переходу учнів від конкретно – образного до абстрактного мислення, дозволяє підвищити науково – теоретичний рівень знань.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:10822 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)
Щоб сформувати уміння аналізувати об’єкти природи, учні спершу оволодівають прийомами виділення ознак та властивостей в предметах і явищах навколишньої дійсності. Учні пригадують, що кожен об’єкт має різноманітні ознаки, тобто його можна схарактеризувати за кольором, запахом, смаком, величиною, формою, вагою, місцем у просторі і часі.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:9227 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)


Найважливішими завданнями шкільної географії є формування в учнів географічних знань у формі фактів, уявлень, понять, закономірностей , теорій. Відображаючи не однаково географічну дійсність, ці форми знань формуються по-різному.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:7619 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)

Кожен предмет вводиться в навчальний план школи насамперед задачі наукового змісту. Загальновідомим є положення, що навчальний предмет  - це не скорочена спрощена копія відповідної науки або вузького курсу, а дидактично перероблена й обґрунтована, призначена для цілей загальної освіти система знань, відібраних з відповідних галузі або мистецтва, а також система умінь і навичок, необхідних для застосування в типових видах діяльності.

Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:4458 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)
1-6 7-12 13-16