Головна » 2010 » Октябрь » 17 » Тести допомагають вчитися краще
20:04
Тести допомагають вчитися краще
навчання, тестування, мозок, якість освіти     Мері Пік (Mary Pyc), науковий співробітник університету ім. Вашингтона (Washington University), Сент-Луїс, США, в своєму новому дослідженні стверджує, що мозок краще засвоює інформацію під час проходження тестів, ніж під час вивчення матеріалу. Про це повідомляє Live Science.

Хоча багато людей вважають, що тести - це всього лише шлях для оцінки знань студентів, дослідження показує, що вилучення інформації з пам'яті дійсно допомагає швидшому її запам'ятовуванню. Проте механізми цього явища ще не відомі. У своїй роботі Пік і Кетрін Роусон, співавтор дослідження з університету Кента (Kent State University), США, досліджували частини інформації, іменовані медіаторами. Медіатори представляють собою концепти, ідеї або фрази, які пов'язують одну одиницю інформації з іншого. Ідея, яку просто запам'ятати і прив'язати до потрібної інформації, є гарним медіатором.

У ході дослідження Пік і Роусон просили 118 носіїв англійської мови вивчити 48 слів з мови суахілі. У даному випадку медіаторами виступали англійські слова, які допомогли б призвести студента від слова на суахілі до його англійському перекладу. Так наприклад той, хто намагається вивчити слово wingu («хмара»), може використовувати слово wing («крило») як медіатора. Якщо людина згадає про крило, то він представить собі птахів, що ширяють у небі, що й приведе його до хмари.

Одна частина групи проходила тести, потім повторювала матеріал і знову проходила тестування. Друга - просто вчила і повторювала. Через тиждень обидві групи чекав останній тест. У деяких завданнях просто потрібно було дати англійський переклад слова з суахілі. В інших крім цього давався ще і медіатор, який вони могли б використовувати при запам'ятовуванні слова. Також були завдання, де потрібно було не тільки привести переклад, але й написати рекомендований медіатор.

У підсумку, група, що проходила кілька тестувань, показала результати в три рази краще, ніж та, яка займалася просто вивченням матеріалу. Також з'ясувалося, в яких випадках перша група згадувала рекомендовані медіатори, і в яких випадках це допомагало їм запам'ятати слово. Ті люди, які згадували не тільки слово, але і медіатор набрали в середньому 51% у першій групі і 34% у другій.

«Тестування визначило медіатори, які просто запам'ятати і легко зв'язати з шуканої інформацією. Також з'ясувалося, що запам'ятовування медіаторів при першому тестуванні допомагає краще запам'ятати матеріал », - розповіла про результати дослідження Пік.

Однак тестування має і зворотну сторону. Так, у червні 2008 року Комітет за стандартами у сфері освіти (Ofsted) підготував доповідь про те, що англійські школярі не отримують хорошої освіти через те, що школи не вчать, а готують учнів до тестів. Про це активно дискутують учасники системи освіти Великої Британії. В останній рік початкової школи учні вирішують мало завдань з математики, демонструють прогалини у знанні історії та географії, тести з якими не проводяться, а також виявляють недостатнє вміння говорити і слухати, оскільки викладачі готують їх до письмових тестів.

А дослідники із Стокгольмського університету (Stockholm University), Швеція, під керівництвом Горана Содерлунда (Göran Söderlund), провівши експеримент у норвезькій середній школі, з'ясували, що дітям легше вчитися при шумі. Експерименти показали, що білий шум може допомогти неуважним дітям вчитися.

Джерело: http://www.vokrugsveta.ru
Фото:
Джерело:
Категорія: Інші новини | Переглядів: 1660 | Додав: wiktor | Теги: Навчання, Тестування, якість освіти, мозок | Рейтинг: 0.0/0
Матеріали по темі:


Всього коментарів: 0
avatar