Головна » Статті » Теорія географії | [ Додати статтю ] |
У розділі матеріалів: 439 Показано матеріалів: 415-420 |
Сторінки: « 1 2 ... 68 69 70 71 72 73 74 » |
Навчальні
моделі у процесі формування географічних знань, умінь і навичок є зовнішньою
опорою для використання розумових операцій з метою осмислення внутрішньої суті
явищ, предметів природи, тобто теоретичної інтерпретації результатів дослідів,
практичних робіт, спостережень та фактів, отриманих з підручника або
повідомлених вчителем. Застосування моделей і моделювання сприяє переходу учнів
від конкретно – образного до абстрактного мислення, дозволяє підвищити науково
– теоретичний рівень знань. |
Щоб
сформувати уміння аналізувати об’єкти природи, учні спершу оволодівають
прийомами виділення ознак та властивостей в предметах і явищах навколишньої
дійсності. Учні пригадують, що кожен об’єкт має різноманітні ознаки, тобто його
можна схарактеризувати за кольором, запахом, смаком, величиною, формою, вагою,
місцем у просторі і часі.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:9409 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|
Найважливішими завданнями шкільної географії є формування в учнів географічних знань у формі фактів, уявлень, понять, закономірностей , теорій. Відображаючи не однаково географічну дійсність, ці форми знань формуються по-різному.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:7819 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|
Кожен предмет вводиться в навчальний план школи насамперед задачі наукового змісту. Загальновідомим є положення, що навчальний предмет - це не скорочена спрощена копія відповідної науки або вузького курсу, а дидактично перероблена й обґрунтована, призначена для цілей загальної освіти система знань, відібраних з відповідних галузі або мистецтва, а також система умінь і навичок, необхідних для застосування в типових видах діяльності.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:4574 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|
Становлення
шкільної географії сучасного типу в Україні почалося з ХХ ст. За досить
короткий час існування самостійної держави (1917 –1921рр.) були створені
організаційні структури й елементи національної концепції освіти. Значне місце
в ній належало географії. Так у 1919 році вийшла "Краткая география Украины”
В.О. Кістяківського (1865-1952рр.). Вона постійно доопрацьовувалась автором і
витримала дев’ять видань.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:9171 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|
Загальна мета географічної освіти в сучасній школі - формування в учнів системи поглядів, принципів, норм поведінки по відношенню до географічного середовища. Результатом шкільної географічної освіти повинна стати внутрішня пізнавальна установка особистості на засвоєння цілісних географічних знань.
Категорія:Методика викладання географії |
Переглядів:14547 |
Додав: wiktor |
Дата: 15.03.2010
| Коментарі (0)
|