Головна » Статті » Теорія географії [ Додати статтю ]

У розділі матеріалів: 439
Показано матеріалів: 415-420
Сторінки: « 1 2 ... 68 69 70 71 72 73 74 »

Навчальні моделі у процесі формування географічних знань, умінь і навичок є зовнішньою опорою для використання розумових операцій з метою осмислення внутрішньої суті явищ, предметів природи, тобто теоретичної інтерпретації результатів дослідів, практичних робіт, спостережень та фактів, отриманих з підручника або повідомлених вчителем. Застосування моделей і моделювання сприяє переходу учнів від конкретно – образного до абстрактного мислення, дозволяє підвищити науково – теоретичний рівень знань.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:10830 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)
Щоб сформувати уміння аналізувати об’єкти природи, учні спершу оволодівають прийомами виділення ознак та властивостей в предметах і явищах навколишньої дійсності. Учні пригадують, що кожен об’єкт має різноманітні ознаки, тобто його можна схарактеризувати за кольором, запахом, смаком, величиною, формою, вагою, місцем у просторі і часі.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:9231 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)


Найважливішими завданнями шкільної географії є формування в учнів географічних знань у формі фактів, уявлень, понять, закономірностей , теорій. Відображаючи не однаково географічну дійсність, ці форми знань формуються по-різному.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:7619 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)

Кожен предмет вводиться в навчальний план школи насамперед задачі наукового змісту. Загальновідомим є положення, що навчальний предмет  - це не скорочена спрощена копія відповідної науки або вузького курсу, а дидактично перероблена й обґрунтована, призначена для цілей загальної освіти система знань, відібраних з відповідних галузі або мистецтва, а також система умінь і навичок, необхідних для застосування в типових видах діяльності.

Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:4462 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)
Становлення шкільної географії сучасного типу в Україні почалося з ХХ ст. За досить короткий час існування самостійної держави (1917 –1921рр.) були створені організаційні структури й елементи національної концепції освіти. Значне місце в ній належало географії. Так у 1919 році вийшла "Краткая география Украины” В.О. Кістяківського (1865-1952рр.). Вона постійно доопрацьовувалась автором і витримала дев’ять видань.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:8994 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)
 
Загальна мета географічної освіти в сучасній школі - формування в учнів системи поглядів, принципів, норм поведінки  по відношенню до географічного середовища. Результатом  шкільної  географічної освіти повинна стати внутрішня пізнавальна установка особистості на засвоєння цілісних географічних знань.
Категорія:Методика викладання географії | Переглядів:14281 | Додав: wiktor | Дата: 15.03.2010 | Коментарі (0)
1-6 7-12 ... 403-408 409-414 415-420 421-426 427-432 433-438 439-439