Головна » 2011 » Август » 19 » Екскременти гублять корали
Екскременти гублять корали
 екскременти, корали, урагани, Карибське море, загибель  Стічні води, що містять людські екскременти, є головною причиною загибелі коралів Acropora palmata в Карибському морі. Про це йдеться у статті морських біологів з Університету Джорджії (University of Georgia) і Коледжу Роллінса (Rollins Colledge) у Флориді, США, опублікованій на сайті журналу PLoS One.
  Acropora palmata, чиє англомовне назва - elkhorn coral («корал лосиний ріг») - описує його форму, є одним з головних компонентів коралових рифів у Карибському морі. Останнім часом «лосині роги» у масовому порядку вражає небезпечна хвороба, яка називається «білої висипом». Джерело цієї хвороби і постаралися знайти вчені.
  Виявилося, що бактерія, яка є збудником «білої висипки» міститься в людських екскрементах, що скидаються в море зі стічними водами. Американські вчені провели генетичний аналіз зразків цього мікроорганізму з екскрементів людей, посліду птахів і тварин, і прийшли до однозначного висновку: джерело патогена - саме вміст унітазів флоридців.
  До цих пір вчені схилялися до того, що причина швидкого поширення «білої висипки» - наслідки руйнівних ураганів, проте тепер цю точку зору доведеться переглянути. «Проблема не в урагани, які ми не можемо контролювати, - говорить Джеймс Портер (James W. Porter) з університету Джорджії, один із співавторів дослідження. - Виправити ситуацію в наших силах ».
  Зауважимо, що кораловий поліп Acropora palmata має статус охоронюваного виду, відповідно до федерального Акту по загрозливих видів США (United States Endangered Species Act) від 2006 року.
  Екосистеми Карибського моря в 2010 році понесли величезні втрати від квітневої катастрофи на вишці Deepwater Horizon, в результаті якої в море витекло не менше 4,9 млн барелів нафти. На початку вересня ПП ледь не повторилося в результаті пожежі на інший нафтовій платформі. За останніми даними, флора і фауна Карибського моря оправляються від катастрофи, проте стан глибоководних екосистем вселяє біологам деяке занепокоєння.
Фото: geografica.net.ua