Головна » 2010 » Август » 25 » Неефективність методів боротьби з потеплінням довели науково
Неефективність методів боротьби з потеплінням довели науково
технології, потепління, неефективність    Існуючі в даний час технології, які повинні перешкоджати подальшому зростанню рівня океанів через підвищення температур на планеті, неефективні в довгостроковій перспективі. До такого висновку прийшли вчені, за допомогою комп'ютерних моделей перевірили п'ять подібних методів. Результати роботи фахівців опубліковані в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences. Коротко про дослідження пише портал BBC News.

Одним з наслідків що продовжується зростання температур на Землі є підвищення рівня океанів, яке може призвести до затоплення значної частини населених територій. Останнім часом екологи запропонували декілька технологій, які, теоретично, можуть запобігти або уповільнити процес наступу океанів на сушу. У своїй роботі автори розглянули п'ять подібних методів: розпилювання в атмосфері діоксиду сірки SO2, запуск на орбіту гігантських дзеркал, що відображають сонячне випромінювання, активна посадка лісів, отримання деревного вугілля з рослинних решток і повсюдне використання біопалива, тобто палива, яке отримують з поновлюваних ресурсів .

Перші два способи покликані зменшити кількість потрапляє на Землю сонячного випромінювання, а що залишилися три повинні знизити кількість потрапляє в атмосферу вуглекислого газу. Учені використовували комп'ютерні моделі, які на підставі даних спостережень за останні 300 років, давали ймовірний прогноз щодо темпів зростання рівня океанів в залежності від інтенсивності досягає поверхні випромінювання. У підсумку фахівці прийшли до висновку, що ні дзеркала, ні розпорошення SO2 не зможуть істотно сповільнити зміна рівня Світового океану. Крім того, запуск дзеркал пов'язаний з вельми значними технічними труднощами, а попадання в атмосферу великих кількостей діоксиду сірки може в перспективі пошкодити екології планети.

Що стосується трьох технологій, які скорочують кількість CO2 в атмосфері, то вони дадуть скільки-небудь помітний ефект тільки при спільному використанні. Окремо кожна з них істотно не позначиться на динаміці підвищення рівня океанів (хоча найбільш перспективним, з точки зору вчених, є перехід на масове використання біопалива).

Незважаючи на те що деякі фахівці продовжують сумніватися в реальності глобального потепління, в останні роки по всьому світу спостерігається поступове зростання температур. Так, червень 2010 виявився найспекотнішим за всю історію спостережень, які ведуться з 1880 року. Середня температура поверхні і океану була на 0,68 градуса вище, ніж середня температура за XX століття в цілому, і склала 16,2 градуса Цельсія.

Джерело: http://www.lenta.ru