Головна » 2015 » Март » 24 » По скелету кита вчені визначили підняття східно-африканського плато
По скелету кита вчені визначили підняття східно-африканського плато

Недавнє дослідження групою палеонтологів решток кита, виявленого на позначці 620 метрів над морським рівнем, пролило світло на час, що дало початок підняттю суші.

Свою статтю про цю знахідку вчені опублікували в спеціальному розділі журналу «PNAS», неголословно заявивши, що Східноафриканське плато почалося підніматися сімнадцять мільйонів років тому. Оскільки вік останків, знайдених палеонтологами, визначений сімнадцятьма мільйонами років, у зв'язку з цим, вчені і вирішили, що переміщення тектонічних плит мало місце приблизно в цей же час.

Вони відзначили також, що внаслідок даного факту на землі і утворилося плато, яке сьогодні називається Східною Африкою. Додатково, у статті вчених сказано, що останки тварини велетенських розмірів раніше були знайдені в 1964-му році на території Кенії.

Саме цей факт і дозволив вченим припустити, що виявлені ними останки можуть посприяти початку нового дослідницького процесу.

Фото: http://img12.nnm.me/3/e/a/5/1/239fffc4a537f4f1f59faa73266.jpg