Головна » 2014 » Июнь » 27 » Сонячна атмосфера виявилась набагато більшою
Сонячна атмосфера виявилась набагато більшою

Яким чином сонячні плями залишаються стабільними - невідомо. Обсерваторія NASA встановила, що сонячна корона сягає около 8 млн кілометрів над поверхнею зірки. Це пріблізно 12 діаметрів Сонця.

Вчені спостерігають за спалахамии, сплесками плазми і бурями на поверхні Сонця вже багато років і заавжди розуміли, що наше світило має активну сонячну атмосферу. Однак, завдяки новим даними деякі погляди їм довелося переглянути, пише The Daily Mail.
 У NASA кажуть, що змушені змінити параметри майбутніх космічніх місій з урахуванням останніх відкріттів.

Обсерваторія NASA встановила, що сонячна корона однозначно більша за розмірами, ніж це уявлялося раніше, і досягає близько 8 млн кілометрів над поверхнею зірки. Це приблизно 12 діаметрів Сонця.

Ця інформація має критичне значення для майбутньої місії Solar Probe Plus, яка буде запущена в 2018 році і дозволить підійти до Сонця ближче, ніж будь-коли раніше. Дослідники говорять, що для визначення розмірів Сонячної атмосфери були використані магнітнозвукові хвилі.

На відміну від земних звукових хвиль, які коливаються кілька сотень разів за секунду, ці хвилі коливаються приблизно раз на чотири години. Їхнє відстеження і показало вченим, що корональні викиди можуть створювати хвильовий ефект, який відчувається на значній відстані від поверхні світила.

А дані, отримані каліфорнійським дослідницьким центром Big Bear Solar Observatory, дозволяють сподіватися на цілу серію відкриттів у галузі фізики сонця. Новий телескоп для спостереження за Сонцем дозволивши отримати зображення з небаченою досі роздільною здатністю. За їхньою допомогою були створені тривимірні моделі сонячних плям.

Вважається, що ніяка сила на поверхні зірки не здатна утримувати такі потужні структури, але яким чином плями залишаються стабільними - невідомо. Крім того, отримані зображення дозволили розгледіти бульбашки плазми на поверхні Сонця, Схожі з бульбашками на киплячій воді. Аналіз отриманих даних триває.

Фото: http://geografica.net.ua