Головна » Статті » Методичні матеріали [ Додати статтю ]

У розділі матеріалів: 95
Показано матеріалів: 79-84
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 »

      1. Процес повного зведення лісів найбільш характерний для:
* Азії
* Південної Америки
* Європи
* Австралії
      2. Найбільш багаті мінеральними ресурсами:
* Росія, США, Канада, Австралія, Китай
* Японія, Швейцарія, Великобританія
* Близький Схід
* ПАР, Канада, Австралія

Категорія:Методичні матеріали для школи | Переглядів:10335 | Додав: wiktor | Дата: 15.01.2010 | Коментарі (0)

   План характеристики гір
1. Географічне положення.
2. Напрямок гірських хребтів, крутизна схилів.
3. Протяжність хребтів (км).
4. Переважна висота.
5. Найбільша висота (координати вершини).
6. вік, походження.

Категорія:Методичні матеріали для школи | Переглядів:14414 | Додав: wiktor | Дата: 15.01.2010 | Коментарі (0)

   Зразкові програми з географії покликані зберегти традиції класичного навчального предмета і, разом з цим, повніше розкрити невикористані резерви, головним чином, у структурі змісту та організації навчання.

Категорія:Методичні матеріали для школи | Переглядів:3326 | Додав: wiktor | Дата: 15.01.2010 | Коментарі (0)

 14. Кабінет географії (лабораторія і лаборантське приміщення)
2.14.1. Санітарно-гігієнічні вимоги
2.14.1.1. Природне і штучне освітлення кабінету повинне бути забезпечено відповідно до СНіП-23-05-95. Природне і штучне
освітлення.
2.14.1.2. Орієнтація вікон учбових приміщень повинна бути на південну, східну або південно-східну сторони горизонту.

Категорія:Методичні матеріали для школи | Переглядів:11799 | Додав: wiktor | Дата: 15.01.2010 | Коментарі (0)

   Відкритий урок з географії на тему: "Відтворення населення. Міграції (10 кл.)"
План уроку

1. Чисельність населення
2. Відтворення населення
3. Міграції

Категорія:Уроки | Переглядів:12858 | Додав: wiktor | Дата: 15.01.2010 | Коментарі (0)

   Визначення місця в загальній системі уроків;- визначення оптимального змісту уроку відповідно до вимоги учбової програми і мети уроку, з урахуванням рівня підготовки і підготовленості вчаться;- прогнозування рівня засвоєння що вчаться наукових знань, сформованості умінь і навиків, як на уроці, так і на окремих його етапах;- вибір найраціональніших методів, прийомів і засобів навчання, стимулювання і контролю оптимальної дії їх на кожному етапі уроку, вибір, що забезпечує пізнавальну активність, поєднання різних форм колективної і індивідуальної роботи на уроці і максимальну самостійність в навчанні вчаться;- реалізація на уроці всіх дидактичних принципів;- створення умов успішного навчання вчаться.

Категорія:Методичні матеріали для школи | Переглядів:10686 | Додав: wiktor | Дата: 15.01.2010 | Коментарі (0)
1-6 7-12 ... 67-72 73-78 79-84 85-90 91-95