18:50 Сьогодення повітряного транспорту України | |
Повітряний транспорт - наймолодший і самий швидкий, але і найдорожчий. Паралельно з перевезенням вантажів, пошти та пасажирів він використовується для санітарних перевезень, а також для аерофотознімків, хімічної обробки посівів та боротьби з лісовими пожежами. Невеликі аеропорти - Бориспіль (Київ), де можна дізнатись авиабилеты киев москва цены, Харків, Донецьк, Дніпропетровськ, Одеса, Вінниця, Львів, Луганськ, Запоріжжя, Сімферополь, Чернівці, Херсон, Миколаїв, Івано - Франківськ. Повітряний транспорт Україна об'єднаний в «Авіалінії України», яким належать 27 авіа загонів, 105 аеродромів, а також організації для ремонту авто техніки. Повітряний транспорт в основному перевозить пасажирів. Відкриваються нові повітряні лінії в США, Канаду, Ізраїль, Німеччину, Польщу, Австрію та в інші країни. Обмежені обсяги паливних матеріалів, зменшення польотів на короткі відстані, сучасна тарифна політика і розвиток мережі наземних видів транспорту зробили ряд місцевих аеропортів неперспективними, що привело до їх закриття. Технічно поновити повітряний транспорт передбачається за рахунок літаків ТУ - 204, ТУ - 154 М, В, ЯК - 42, ІЛ - 114. Особливі надії покладаються на створення вітчизняного аеробуса АН - 218, який за основним параметрам наближається до найкращих західних зразків авіатехніки. У 36 аеропортах Україні діють прикордонні та митні служби, з них 17 мають статус міжнародних. Вони дозволяють забезпечити перевезення близько 60 млн. пасажирів і 182,5 тис. тонн вантажів на рік. Разом з цим обладнання міжнародних секторів і аеропортів не повною мірою відповідає рівню міжнародних стандартів. У всіх відкритих для міжнародних польотів аеропортах виділено недостатньо площі для технологічного процесу обслуговування пасажирів і розміщення контрольних служб. Внутрішнє та зовнішнє оформлення аеропортів не відповідає міжнародним вимогам. Необхідно провести такі роботи по модернізації аеропортів: 1. Реконструкцію, розширення і зміцнення злітно-посадочних смуг в 15 аеропортах країни; 2. Будівництво нових аеровокзалів в аеропортах «Бориспіль» і «Жуляни»; 3. Дообладнання існуючих міжнародних секторів в дев'яти аеропортах; 4. Забезпечення комфортних умов для транзитних пасажирів в аеропортах: «Сімферополь», «Одеса», «Донецьк», «Львів», «Дніпропетровськ». На Критській конференції міністрів транспорту країн Європи в 1994 році було прийнято і затверджено дев'ять МТЕ, чотири з яких проходять по території України: 5. МТК № 3, Берлін (Дрездель) - Вроцлав - Львів - Київ. 6. МТК № 5, Трест - Любляна - Будапешт - Братислава - Ужгород - Львів. 7. МТК № 7, Дунайський (водний). 8. МТК № 9, Гельсінкі - Київ (Москва) - Одеса (Кишинів) - Димитровоград. Український ринок автоперевезень - це 90 компаній - експлатантів. Серед них - ті, які здійснюють регулярні міжнародні перевезення, а також чартерні і вантажні. Ще деякі працюють виключно на внутрішніх лініях, інші спеціалізуються на так званій спортивній тематиці, що означає не тільки перевезення пасажирів, але й організацію роботи аероклубів. Є, звичайно, авіапідприємства, зайняті в народному господарстві. Серед перевізників, які здійснюють регулярні міжнародні перевезення, на першому місці за обсягом - авіакомпанія «Аеросвіт», за нею - Міжнародні авіалінії України. За останній час дуже швидко почали розвиватися "Східні авіалінії" - авіакомпанія «Донбас», а також "Українські середземноморські авіалінії", що також здійснюють рейси з аеропорту Бориспіль. Джерело: http://100pudov.com.ua/subject/17/9733/?page=2 | |
|
Матеріали по темі: |