Реклама

Головна » 2012 » Июль » 3 » Сьогодення повітряного транспорту України
18:50
Сьогодення повітряного транспорту України
     Літак "Руслан" Повітряний транспорт - наймолодший і самий швидкий, але і найдорожчий. Паралельно з перевезенням вантажів, пошти та пасажирів він використовується для санітарних перевезень, а також для аерофотознімків, хімічної обробки посівів та боротьби з лісовими пожежами.
       Невеликі аеропорти - Бориспіль (Київ), де можна дізнатись авиабилеты киев москва цены, Харків, Донецьк, Дніпропетровськ, Одеса, Вінниця, Львів, Луганськ, Запоріжжя, Сімферополь, Чернівці, Херсон, Миколаїв, Івано - Франківськ.
       Повітряний транспорт Україна об'єднаний в «Авіалінії України», яким належать 27 авіа загонів, 105 аеродромів, а також організації для ремонту авто техніки.
         Повітряний транспорт в основному перевозить пасажирів. Відкриваються нові повітряні лінії в США, Канаду, Ізраїль, Німеччину, Польщу, Австрію та в інші країни. Обмежені обсяги паливних матеріалів, зменшення польотів на короткі відстані, сучасна тарифна політика і розвиток мережі наземних видів транспорту зробили ряд місцевих аеропортів неперспективними, що привело до їх закриття. Технічно поновити повітряний транспорт передбачається за рахунок літаків ТУ - 204, ТУ - 154 М, В, ЯК - 42, ІЛ - 114. Особливі надії покладаються на створення вітчизняного аеробуса АН - 218, який за основним параметрам наближається до найкращих західних зразків авіатехніки.
      У 36 аеропортах Україні діють прикордонні та митні служби, з них 17 мають статус міжнародних. Вони дозволяють забезпечити перевезення близько 60 млн. пасажирів і 182,5 тис. тонн вантажів на рік. Разом з цим обладнання міжнародних секторів і аеропортів не повною мірою відповідає рівню міжнародних стандартів. У всіх відкритих для міжнародних польотів аеропортах виділено недостатньо площі для технологічного процесу обслуговування пасажирів і розміщення контрольних служб. Внутрішнє та  зовнішнє оформлення аеропортів не відповідає міжнародним вимогам.
      Необхідно провести такі роботи по модернізації аеропортів:
1. Реконструкцію, розширення і зміцнення злітно-посадочних смуг в    15 аеропортах країни;
2. Будівництво нових аеровокзалів в аеропортах «Бориспіль» і  «Жуляни»;
3. Дообладнання існуючих міжнародних секторів в дев'яти   аеропортах;
4. Забезпечення комфортних умов для транзитних пасажирів в аеропортах: «Сімферополь», «Одеса», «Донецьк», «Львів»,  «Дніпропетровськ».
   На Критській конференції міністрів транспорту країн Європи в 1994 році було прийнято і затверджено дев'ять МТЕ, чотири з яких проходять по території України:
5. МТК № 3, Берлін (Дрездель) - Вроцлав - Львів - Київ.
6. МТК № 5, Трест - Любляна - Будапешт - Братислава - Ужгород -  Львів.
7. МТК № 7, Дунайський (водний).
8. МТК № 9, Гельсінкі - Київ (Москва) - Одеса (Кишинів) -   Димитровоград.
  Український ринок автоперевезень - це 90 компаній -  експлатантів. Серед них - ті, які здійснюють регулярні  міжнародні перевезення, а також чартерні і вантажні. Ще деякі  працюють виключно на внутрішніх лініях, інші спеціалізуються  на так званій спортивній тематиці, що означає не тільки  перевезення пасажирів, але й організацію роботи аероклубів. Є,  звичайно, авіапідприємства, зайняті в народному господарстві.
      Серед перевізників, які здійснюють регулярні міжнародні  перевезення, на першому місці за обсягом - авіакомпанія «Аеросвіт», за нею - Міжнародні авіалінії України. За останній час дуже швидко почали розвиватися "Східні авіалінії" - авіакомпанія  «Донбас», а також "Українські середземноморські авіалінії", що  також здійснюють рейси з аеропорту Бориспіль.

Фото: rol.ru
Джерело: http://100pudov.com.ua/subject/17/9733/?page=2
Категорія: В Україні | Переглядів: 4337 | Додав: wiktor | Теги: Бориспіль, Літак, авіа, україна, транспорт, аеропорт | Рейтинг: 0.0/0
Матеріали по темі:


Всього коментарів: 0
avatar