Головна » 2015 » Апрель » 27 » В Канаді знайшли стежку динозаврів
В Канаді знайшли стежку динозаврів

Незважаючи на солідний вік, який оцінюється в 115-117 млн ​​років, на стежці можна чітко розрізнити сліди вимерлих тварин, які відображені в каменях і скелях.

На північному сході канадської провінції Британська Колумбія виявлена ​​стародавня стежка динозаврів, пише The Globe and Mail.

"Стежина" знаходиться біля озера Віллістон, в 1,5 тис. км від найбільшого мегаполісу провінції - Ванкувера.

Незважаючи на солідний вік, на стежці, як і раніше, можна чітко розрізнити сліди вимерлих тварин, які відображені в каменях і скелях. За словами вчених, в цьому місці добре збереглися сотні відбитків слідів доісторичних істот.

Видима площа стежки дорівнює приблизно трьом футбольним полям, а її вік оцінюється в 115-117 млн ​​років.

Канадські палеонтологи бачать в своій знахідці не тільки науковий потенціал для досліджень вимерлих мільйони років тому тварин, а й також комерційну вигоду - масштабне свідчення життєдіяльності доісторичних істот напевно приверне увагу туристів.

Раніше в китайському місті Хеюань під час ремонту дороги була виявлена ​​кладка яєць динозаврів. В результаті двогодинних розкопок вдалося витягти 43 яйця, 19 з яких виявилися цілими.

Після аналізу скам'янілостей, які десятки років зберігалися в канадському музеї, вчені відкрили новий вид рогатого динозавра. Раніше останки співвідносили з іншою групою рептилій, однак Нік Лонгріч з британського університету міста Бат виявив, що досліджуваний об'єкт нагадує динозаврів з південного заходу США. За словами вченого, останки представляють новий вид динозаврів роду Пентацератопс.

Вченим вдалося зрозуміти, як виглядав один з найбільш химерних динозаврів - дейнохейрус. Величезні кістки його передніх кінцівок були знайдені ще 50 років тому. Згідно з новою реконструкцією, доісторична рептилія, родова назва якої перекладається як "жахлива рука", виглядала як гігантська неповоротка істота з горбом і беззубим дзьобом.

Фото: theglobeandmail.com