Головна » 2014 » Февраль » 13 » Вчені з'ясували , навіщо крокодили залізають на дерева
Вчені з'ясували , навіщо крокодили залізають на дерева
   Крокодили залазять на дерева , щоб погрітися і спостерігати за територією. До такого висновку прийшли американські вчені , провівши ряд досліджень , передає Newswise .
  Повідомляється , що вчені протягом декількох місяців спостерігали за тим , як представники чотирьох видів плазунів залазили на розташовані над водою дерева .
  Дослідникам вдалося встановити , що деякі з них могли підніматися навіть на висоту в 4 м. В основному це залежало від розмірів тварини : чим дрібніше був крокодил , тим вище він міг забратися .
  На думку вчених , рептилії забираються на дерева для того , щоб грітися на сонечку і спостерігати за територією на предмет наявності на ній видобутку і природних ворогів .
  Дослідники сподіваються , що їх відкриття допоможе краще зрозуміти механізми життєдіяльності вже вимерлих і все ще живуть рептилій , у тому числі динозаврів.
Фото: http://naturelight.ru/photo/2010-04-24/31279.jpg