Головна » Статті » Теорія географії » Економічна географія зарубіжних країн | [ Додати статтю ] |
Фото: photoburst.net Транспорт
Загалом транспорт регіону розвинутий нерівномірно. Нечисленні залізниці зв'язують основні товаровиробничі райони із столицями. Загальна їх протяжність — 25 339 км, а Лаос і Бруней залізниць не мають. Останнім часом швидкими темпами розвивається автомобільний транспорт. Загальний парк налічує 5,8 млн пасажирських і 2,3 млн вантажних автомобілів. Головну роль в усіх країнах відіграє водний транспорт, у півострівних — річковий, острівних — морський. Дуже важливе значення в транспортному комплексі має Малаккська протока (довжина її — 937 км, найменша ширина — 15 км, найменша глибина на фарватері — 12 м). Для перевезень між островами використовують і вітрильники. Власні торгові флоти мають Сінгапур (11,4 млн бр.-реєстр, т), Таїланд (2,5 млн бр.-реєстр. т), Індонезія (2,3 млн бр.-реєстр, т.). Сінгапурський порт є одним з найбільших у світі за сумарним вантажообігом (280 млн т) і третім після Роттердама і Сянгана за обробкою морських контейнерів (14 млн умовних 20-футових одиниць). Великими портами є Бандар-Сері-Бегаван (Бруней), Хошімін, Хайфон, Дананг (В'єтнам), Джакарта, Сурабая (Індонезія), Куантан, Клан, Кота-Кінабалу (Малайзія), Бангкок (Таїланд) тощо. Відчутно прогресує в регіоні авіатранспорт. Функціонують 165 аеропортів з постійними рейсами. Протягом останніх років лідирує у світі за якістю обслуговування та ефективністю роботи аеропорт Чангі (Сінгапур). Щорічна пропускна спроможність його досягла 24 млн авіапасажирів, найближчим часом вона має зрости до 60 млн пасажирів. Основні рейси між внутрішніми аеропортами здійснюють національні авіакомпанії «ЮБА» (М'янма), «Гаруда» (Індонезія), «Ройял Бруней Ейруейз» (Бруней), «Сінгапур Ейрлайнз» (Сінгапур). Головні залізничні та шосейні шляхи з'єднують порти країн з їх внутрішніми районами та обслуговують переважно зовнішньоеконмічні зв'язки. Джерело: Безуглий В.В., Козинець С.В. Регіональна економічна та соціальна геграфія світу. Посібник. Київ: Видавничий центр "Академія",
2003, 688 с.
Переглядів: 6583
| Теги: | |
Матеріали по темі: |