Реклама

Головна » 2011 » Декабрь » 27 » Конкурс реклами «Майбутнє, якого ми хочемо: Крапля за краплею»
08:45
Конкурс реклами «Майбутнє, якого ми хочемо: Крапля за краплею»
 ООН, конкурс, вода, крапля, Ріо+20Організація Об’єднаних Націй спільно з Радою Міністрів скандинавських країн проводить конкурс реклами «Майбутнє, якого ми хочемо - Крапля за краплею» в рамках глобальної кампанії, присвяченої майбутній Конференції ООН із сталого розвитку (Ріо+20). Конкурс розпочався 10 грудня, у Міжнародний день захисту прав людини, а закінчиться 28 лютого 2012 року.
  Конкурс закликає професійних та непрофесійних дизайнерів у 48 країнах Європи створити макети соціальної реклами для друкованих ЗМІ, яке б інформувало та заохочувало жителів Європи знаходити екологічні шляхи вирішення проблеми раціонального використання водних ресурсів зараз, та їх збереження для майбутніх поколінь.
  «Майбутнє, якого ми хочемо – Крапля за краплею» організовує Інформаційним Центром ООН у Східній Європі разом із Представництвом Програми ООН з довкілля у Брюсселі, спираючись на досвід успішних європейських конкурсів реклами на тему бідності у світі та насилля проти жінок.
  Керівник екологічної програми ООН (UNEP) Ахім Штайнер заявив, що залучення широкої підтримки через кампанію «Крапля до краплі» може суттєво допомогти в ході підготовки до Конференції Ріо+20, запланованої на 20-22 червня 2012 року.
  Рада Міністрів скандинавських країн виступить спонсором Першого призу конкурсу у розмірі 5 000 євро. Також будуть вручені призи у номінації для молоді та за результатами відкритого голосування. Головного переможця обере компетентне журі у складі:
 · пана Жака Сегуела, віце-президент глобальної групи компаній із надання комунікаційних та рекламних послуг «Havas»,
  · пані Катаріни де Альбукерк, спеціального кореспондента із права людини на чисту питну воду та санітарні умови,
  · пані Конні Хедегаард, комісара ЄС із питань клімату,
  · пана Омара Вулпінарі, голови відділу візуальних комунікацій дослідницького центру «Фабрика», що входить до складу «Benetton Group»,
  · пана Джона Відала, редактора розділу «Навколишнє середовище» газети «The Guardian»,
  · пана Фера Перкера, турецького дизайнера графіки,
 · та пана Йенса Ассура, відомого шведського фотографа.
  Переможців у відкритому голосуванні буде оголошено 22 березня, у Міжнародний день води, лауреата молодіжного призу буде обрано 11 квітня, а головного переможця – 5 червня 2012 року, у Міжнародний день захисту довкілля.
  Читайте про умови конкурсу на сайті: www.dropbydrop.eu.
   Спонсорами виступили:
 · Рада Міністрів Скандинавських країн, до якої входять представники урядів 5 країн: Данії, Фінляндії, Ісландії, Норвегії та Швеції, а також Аландських островів, островів Фаро та Гренландії,
  · Фундація «Ми-вода», яка пропагує нову культуру використання водних ресурсів,
  · Управління Верховного Уповноваженого ООН з прав людини,
  · «Фабрика», комунікаційний дослідницький центр групи компаній «Benetton» (Тревіно, Італія).
  Контакти для отримання додаткової інформації:
snaevarr@unric.org
 Árni Snævarr
Information Officer for the Nordic Countries
UNRIC, Rue de la Loi 155, 1040 Brussels
Tel: +32 2 788 84 67
Mob: +32 4 97458088
Fax: +32 2 788 8485.
Фото: indragop.org.ua
Джерело: http://www.civicua.org
Категорія: Заходи | Переглядів: 1821 | Додав: wiktor | Теги: Ріо+20, конкурс, вода, оон, крапля | Рейтинг: 0.0/0
Матеріали по темі:


Всього коментарів: 0
avatar