Головна » 2010 » Декабрь » 4 » На Землі знайшли нову форму життя
На Землі знайшли нову форму життя
bepast.org
бактерії, форма життя, океан, озеро Моно     Вчені під керівництвом Феліси Вольф-Саймон (Felisa Wolfe-Simon) з університету Арізони (Arizona State University), США, виявили на дні оз. Моно (Mono Lake), штат Каліфорнія, бактерію, яка може жити в середовищі, багатою миш'яком, повідомляє BBC News з посиланням на публікацію в журналі Science. Це відкриття підтверджує теорію про те, що життя може будуватися на невідомих ученим принципах та хімічна пристрій бактерій на інших планетах може відрізнятися від пристрою бактерій на Землі. Крім того, нова бактерія може багато розповісти про історію виникнення життя на Землі, а також про те, що життя на Землі виникала не раз. Теорія про те, що будь-яка жива істота повинна складатися як мінімум з вуглецю, водню, азоту, кисню, сірки та фосфору, спростована.

Нова бактерія радикальним чином відрізняється від всіх відомих форм життя. «Зараз у нас немає розуміння, було виникнення життя випадковістю, яка сталася тільки на Землі, або ж це природна частина фундаментальних процесів, що відбуваються у Всесвіті. Тоді життя повинна виникати у всіх місцях, де є схожі на Землю умови », - роз'яснив один із співавторів дослідження, професор Пол Девіс (Paul Davies). «Зараз прийнято дотримуватися другої версії походження життя, проте жодних доказів її істинності поки немає,-сказав він. - Однак якщо ця теорія вірна, то життя на Землі могло незалежно зароджуватися кілька разів, і навколо нас є "тіньова біосфера", яку ми не помічаємо, тому що вона не здається нам знайомої ».

Доказ того, що на Землі є організми, які порушують закони біохімії, є воістину революційним. До останнього часу нікому не спадало на думку шукати бактерії в отруйної середовищі, так як здавалося очевидним, що там нічого не буде знайдено. Тепер же вчені знайшли бактерії з оз. Моно, відомого тим, що в його водах міститься миш'як. Вони стали вирощувати ці бактерії в лабораторних умовах, поступово збільшуючи вміст миш'яку і зменшуючи вміст фосфору у водному середовищі. Проте одна з бактерій вижила, замість того, щоб загинути, і навіть стала рости швидше.

Як розповідав «Навколо світу», багато серйозних вчені серйозно підтримують теорію про те, що на інших планетах можуть існувати розумні форми життя. Так, Саймон Конвей Морріс (Simon Conway Morris), професор Кембриджського університету (Cambridge University), Великобританія, вважає, що люди насправді не знають точно, що саме їм шукати. Прибульці можуть сильно відрізнятися від того, як ми їх уявляємо. Тим не менше, вважає професор, у них є спільні риси з жителями Землі: всі вони підкоряються одним і тим же законам еволюції, не можуть існувати без води та вуглецю.

Стівен Хокінг (Stephen Hawking), відомий британський астрофізик, що страждає від розсіяного склерозу, вважає, що людям краще спробувати уникнути контакту, замість того щоб прагнути до нього, відправляючи в космос радіосигнали, діаграми з розташуванням Землі і т.д. Якщо представники цьому житті з'являться на Землі, то «наслідки можуть бути такими ж, як для індіанців під час прибуття Колумба в Америку».

Пошуками інопланетного життя стурбоване та ООН. У вересні цього року Мазлан Отман (Mazlan Othman), жінка-науковець з Малайзії та голова Агентства ООН з проблем космічного простору (UN Office for Outer Space Affairs), була призначена послом до інопланетян.

Джерело: http://www.vokrugsveta.ru