Головна » 2011 » Октябрь » 31 » Родом з грязьового вулкана
Родом з грязьового вулкана
 вулкан, грязь, життя, Франція, геологи Зародження життя на Землі стало можливим завдяки події 3800000 років тому виверження грязьового вулкана в області Ісуа (Isua) в південно-західній Гренландії, вважають вчені з Геологічної лабораторії (Laboratory of Geology) в Ліоні, Франція, що опублікували відповідну статтю в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences. Подробиці розповідає газета Daily Mail.
  Французькі геологи вивчили вулканічну гірську породу, згодом під дією морської води перетворилася на мінерал серпентиніт. Виявилося, що бруд, що викидалися вулканом в ті давні часи, була насичена карбонатами, мала не надто високу кислотність і температуру від 100 до 300 ° С. Це створювало ідеальні умови, для того, щоб білкові молекули в первинному океані з'єдналися в перші одноклітинні організми.
  «Таким чином, грязьові вулкани в Ісуа демонструють винятково сприятливий набір властивостей для зародження примітивного життя на Землі», - резюмує Марі-Лора Понс (Marie-Laure Pons), провідний автор дослідження.
  Раніше деякі вчені припускали, що життя зародилося в гейзерах - підводних вулканах, наситившись морську воду воднем (Н), метаном (CH4) та іншими газами, створивши таким чином «життєдайною» середовище. Але пізніше з'ясувалося, що це середовище була занадто кислотної, що змусило дослідників шукати альтернативні варіанти. Грязьові вулкани як раз і є однією з таких можливих альтернатив.
  Втім, як це зазвичай буває в науці, існує і протилежна точка зору. Деякі новітні дослідження вказують на те, що виверження вулканів могли загальмувати виникнення життя на Землі, а не спровокувати його. Велику роль в цьому, по видимому, зіграла сірка.
Фото: geografica.net.ua