Головна » Статті » Теорія географії | [ Додати статтю ] |
У розділі матеріалів: 439 Показано матеріалів: 79-84 |
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 73 74 » |
Фото: newsonchina.ru Хоча регіон має сприятливі рекреаційні ресурси, проте масовий туризм тут розвинутий недостатньо. За рік регіон відвідують 35 млн туристів, які дають прибуток 22,8 млрд дол. Передумовами розвитку туристичної галузі є один з найбільших у світі природний й культурний потенціал: Тибет, Каракорум, Тянь-Шань, «Кам'яний ліс» Куньміна, долина р. Лі, «Три ущелини» Янцзи, водоспад Хукоу на р. Хуанхе, зона вулканічної активності на о. Хоккайдо, національний парк «Внутрішнє Японське море», «Три краєвиди» Японії (Мацусіма, Аманохасідате, Ітсукусіма), затока Кагасіма — серед найвідоміших у світі природних об'єктів. У регіоні 27 гір є священними для даосистів, 14 — для буддистів. Природні ландшафти доповнені культурними спорудами (Великий Китайський мур, пагоди, павільйони, арки, храми, даоські, буддійські, в тому числі ламаїстські монастирі, імператорські палаци, вілли, мавзолеї, пам'ятки садово-паркового мистецтва тощо). Їх доповнюють самобутнє театральне мистецтво, характерні види спорту (сумо, карате, кендо, айкідо, кюдо), фестивалі, інститут гейш і чайна церемонія тощо. Основні центри туризму: Пекін, Шеньян, Сіань, Сучжоу, Лхаса, Сеул, Токіо, Кіото, Нара, Камакура, жертви атомного бомбардування — міста Хіросіма й Нагасакі. |
Фото: holidaym.ru Значні зовнішні й внутрішні перевезення забезпечує відносно добре розвинутий і різноманітний за складом транспорт. Особливо велике значення мають морський і залізничний, останніми роками швидко зростають вантажні й пасажирські перевезення авто- та авіатранспортом. Залізничний транспорт, як і раніше, відіграє провідну роль у Китаї, Монголії, Японії (тільки у перевезеннях пасажирів). Загальна довжина залізниць — 98 912 км, з яких 1/3 електрифіковані (у Китаї — майже 5 %). За протяжністю залізниць Китай посідає 5-те місце у світі. Проте густота залізничної мережі залишається однією з найнижчих (5,4 км довжини на 1000 км2). З 60-х років XX ст. у Японії почала діяти система швидкісних пасажирських залізниць — Сінкансен протяжністю до 2000 км. Суперекспреси розвивають нею швидкість до 270 км/год. Через країни регіону проходять і євразійські трансконтинентальні залізниці: Пекін — Улан-Батор і Ляньюньчан — Дружба (Казахстан).
Категорія:Економічна географія зарубіжних країн |
Переглядів:8355 |
Додав: wiktor |
Дата: 09.12.2010
| Коментарі (0)
|
Фото: millionmenu.ru Для сільськоого господарства більшості країн регіону (Китай, Монголія, Південна Корея, КНДР) характерні парцелярне землеволодіння (менше 1 га на людину), орієнтація на патріархально-кланові інтереси, прихильність до традиційних методів господарювання. Рослинництво. У структурі сільського господарства переважає землеробство (крім Монголії, де розвинуте кочове скотарство). Основу зернового господарства становлять рис і пшениця. Рис — основна продовольча культура в регіоні. Вирощують його переважно в субтропічному і тропічному поясах з достатнім зволоженням, збираючи щороку в середньому по 213,5 млн т за середньої врожайності 56 ц/га, в Китаї вона — найвища у світі (75-80 ц/га). На півдні Китаю вирощують по два врожаї на рік.
Категорія:Економічна географія зарубіжних країн |
Переглядів:37129 |
Додав: wiktor |
Дата: 09.12.2010
| Коментарі (0)
|
Фото: worldautoblog.ru Наприкінці 50-х — на початку 60-х років XX ст. виробничий потенціал регіону, основу якого становила легка промисловість, було переорієнтовано на важку індустрію. Останніми роками взято курс на розвиток наукомістких виробництв. Паливно-енергетичний комплекс. Основою енергетики є видобування вугілля — сировини для ТЕС, розміщених у вугільних басейнах і великих містах. Країни регіону (Китай та Південна Корея) мають багаті ресурси гідроенергії, але використовують їх мало. Потужні ГЕС побудовано на ріках Хуанхе, Сунгарі, Янцзи, а також у горах Центрального Хонсю. Сумарне виробництво електроенергії становить 1254,2 млрд кВт • год.
Категорія:Економічна географія зарубіжних країн |
Переглядів:12392 |
Додав: wiktor |
Дата: 09.12.2010
| Коментарі (0)
|
Фото: liveinternet.ru Країни Східної Азії найбільш неоднорідні у соціально-економічному аспекті. Японія, Південна Корея і Тайвань належать до капіталістичних країн з розвинутою багатоукладною економікою; Китай іде особливим шляхом економічного розвитку, поєднуючи принципи планового та ринкового господарювання. Монголія ступила на шлях економічних і політичних реформ після 70-річного панування тоталітарного режиму. Північна Корея є унікальною державою, де ще й досі намагаються будувати комунізм на основі командно-адміністративної системи в економіці та тоталітарного режиму в політиці.
Категорія:Економічна географія зарубіжних країн |
Переглядів:11257 |
Додав: wiktor |
Дата: 09.12.2010
| Коментарі (0)
|
demushkin.com Чисельність населення. Регіон належить до найзаселеніших у світі. У 2000 р. тут проживало 1439,7 млн осіб, що становить майже 24 % населення всієї Землі. Китай — найчисельніша за населенням країна світу (1222 млн осіб). Демографічні особливості. Перенаселеність регіону, традиції багатодітності спричинили гостру демографічну проблему, особливо в Китаї. Це вимагало термінових дій з боку уряду, демографічна політика якого спрямована на зниження народжуваності й природного приросту населення. Внаслідок її реалізації темпи приросту населення на початку 60-х років XX ст. становили приблизно 2 % на рік, наприкінці 90-х років — майже 1,3 %.
Категорія:Економічна географія зарубіжних країн |
Переглядів:12319 |
Додав: wiktor |
Дата: 09.12.2010
| Коментарі (0)
|